Andjeo i ja


Kuc…kuc..kuc.
Jedva da se culo kucanje, na vratima naseg Londonskog stana.Kao da je dolazilo iz daleka,… sa nekog drugog svijeta.
Ko to moze da bude ? upitah se u nevjerici.
‘ Em je rano ‘em ja nemam nikog u Londonu .Ko bi,zaboga, mogao da me tako iznenada posjeti?
Otvorim vrata, a pred vratima stoji…niko drugi nego andjeo.

Pogledam lijevo. Pogledam desno.
Nikog u hodniku osim ,tog,…mog lijepog plavog, krhkog, dobro gradjenog i vrlo mladog andjela.
Diskretno se ustinem za ruku da provjerim ;jesam li ja to jos uvjek ziv, ili sam mozda, vec u raju.
Boli me.
Znaci, ziv sam.
Pa sta se to, do vraga , meni sada desava, pomislih glasno.
Andjeo na spominjanje „vraga”, poce da treperi i da se gubi, kao slika na ekranu kad joj nesto iznenada zasmeta, pa pomislih da nisam sinoc, prije nego sto sam zaspao,zaboravio da ugasim tv. Ali ne. Osjetih da je ovo sve sto mi se dogadja … ipak „live”.

U tom zacuse se i prvi taktovi melodije andeoskog, barsunastog, glasa, kojim mi se obrati andjeo,umiljato trepcuci dugim trepavicama, svojih, krupnih, plavih, ociju.
Osjetih,… kao da se polako kroz njih penjem u nebo.
„Ja sam vasa komsinica od preko puta ,pa ako biste bili ljubazni…” i pokaza mi otvorena vrata, njenog luksuznog stana.
“Who me? Are You talking to me? “ zatrepcem i pocnem da mucam;
”Pa ja bas i nisam , za ovakvu priliku,…odgovarajuce obucen „i pokazem na svoju pidjamu.
A andjeo sa neodoljivim smijeskom na licu,samo odmahne krilima i pokaza mi rukom da je pratim.Kao u transu,ne razmisljajuci odmah krenuh za andjelom .
Kad udjosmo u stan, osjetih se kao da sam na sestom nebu i kao da se penjemo ka sedmom, kad nastavismo iż dnevnog boravka internim stepenistem gore , prema spavacim sobama u ovom famoznom, nebeskom ,penthousu.
I hop..
Nadjosmo se ipred jednog raskosnog, kreveta sa baldahinom.Pogledah ga sa strahom i jos uvjek u nevjerici,..je’ to stvarno ili jos samo … sanjam.
Usta mi se iznenada osusise i poceh kao osnovac pred ispit, da pretresam po gradivu i da se sam propitujem sta se radi u ovakvim situacijama.
I dok sam otvarao usta u nepostojecem play back-u,jer nikakav glas i nije izlazio iz mojih usta. Andjeo mi otvori vrata od prekrasnog kupatila, koje me zabljesne svjetlom i raskosnim entrijerom,te me blago gurnu unutra.
Ma zar u kupatilu? Koja masta i decentna erotika,..prodje mi kroz glavu.
Stadoh, uhvatih za zid, jer osjetih blagu blagu vrtolavicu i nesvjest.
Udahnuh duboko…
I tek tada po malo dodjoh sebi kada mi moja lijepa susjeda Angela,…Juznoamerikanka iz Argentine, koja se tek nedavno udala za Engleza i dosla ovde da zivi s muzem, objasni mi da je u novom , tek sredjenom kupatilu slomila umivaonik kada joj je iz ruke slucajno, ispao skupi parfem. Zamjenila je jucer, umivaonik ali” nema ko da joj ga umontira”, pa eto ako bih ja mogao…. da dam radnika koji radi u nasem stanu, da joj pomogne.
Odahnuh kao brodolomac kad dodirne kopno.
Bio sam potpuno iscrpljen tim plivanjem kroz tu erotsku oluju i tom napetom situacijom, pa sam to poslijepodne morao da otpavam i da se nekako povratim od shoka i tog neobicnog dogadjaja.
Ma koliko da je san bio blagotvoran i okrepljujuci, nije mi pomogao.Jer sam se u snu trzao , znojio, i opet sanjao lijepe andjele… kako me zavode.

Ostavite odgovor

