U susret radnim pobjedama

Sarma je oznacila kraj slavlja i nagovjestila pocetak nase radne sezone u Londonu. Tako je bilo i planirano da se moj boravak ovde, zavrsi adaptacijom Dacinog stana, pa krenuh sa velikim elanom u radne pobjede.

Lako je raditi tamo gdje ste navikli, ali u Londonu i bilo gdje, gdje niste zivili i radili… je to mnogo teze. Ovde se osim toga vozi i lijevom stranom ,pa ako uopste i imate kola, kojim bi mogli dovoziti potreban materijal,a ja ih ovde nemam, puno je teze da vozite i da se dobro organizujete i uradite bilo kakav uspjesan gradjevinski posao.

Zato smo u pomoc pozvali Engleze,pa smo ih zamolili, da nam budu gosti na veceri : Davida, Dacinog decka i njegovu sestru koji su trebali da nam budu glavna logistika,prvenstveno za nalazenje onog ,sto nam je bilo potrebno ; a to znaci svega; od alata pa do raznog, gradjevinskog, materijala.

Bilo je mirno i prijatno vece nakon svih tih dugotrajnih bucnih novogodisnjih i ostalih svetkovina, pa smo se o svemu uspjesno popricali, dogovorili i napravili dobar plan rada .Ali plan je jedno, a realnost je nesto sasvim drugo.

Ipak i David i njegova sestra su iz Mancestera pa se u Londonu slabije snalaze ,pa nije bas islo kako smo ocekivali, ali je njihova pomoc uvjek bila neophodno potrbna i vrlo efikasna.

Mirjana i Sara su se vratili u Varsavu, Mirjana da nastavi da radi u Britanskoj skoli, a Sara da se malo odmori i osjeti toplinu svog doma.

Ja i Daca smo nastavili konzultacije sa Miljanom iz Panceva dugogodisnjim ,gradjevinskim ,poduzetnikom ovde u u Londonu , i doznali mnogo vaznih stvari o engleskim zakonima i gradjevinskim uslovima,ali posto su ovde usluge skupe,na izvrsenje zadatka, dosao je iz Varsave ,Tadeus koji je preuzeo kormilo i sve obaveze izvrsenja radova na sebe, pa se potpuno predao u ruke nama, „vrsnim strucnjacima“ ; Arh. Kici Zivki Mandic koja ovde vec dugo zivi i radi,kao i meni, i Daci ,pa smo se organizovali ,kao prava profesionalna, gradjevinska, ekipa.

Tadeusz je univerzaln i vrlo vrijedan radnik, a prvi put je u Londonu, pa sam ga prije pocetka posla,poveo da vidi grad i njegove znamenitosti.To je bio ujedno i poslijednji dan pred ofanzivu koju smo pripremili da sto brze i sto efikasnije, zavrsimo posao . Ali kao sto to uvjek biva cekalo nas je mnogo zamki i nepredvidjenih izazova uz mnoga razna neprijatna iznenadjenja .

Ipak drzite nam palcve ,da uspjesno zavrsimo ovaj vazan posao i da se svi zdravi i zivi, vratimo svojim kucama.

3 responses to “U susret radnim pobjedama

  1. predragdebevec

    Hvala Ti Zlajo dje cuo il ne cuo .Tvoje podrske su uvijek dobro dosle.Te Tvoje podrske nemaju drske ,ali imaju mnogo umjetnickog smisla i duha, zato su Tvoji spotovi od neprocijenjive vrijednost.
    Pozdrav Pego

  2. I od mene primi PO neku DRŠKU, jal od lopate, čekića il’ metle, jer drška PO DRŠKA…..

  3. predragdebevec

    Obozavan majstore i to me brine..
    Da nisam mozda skrenuo na pogresan put…?
    Svanut ce , svanut ce… taj dan ,kad ce ovom poslu biti kraj! Nadam se. Ali mozda cu poslije da skoknem i do mog unuka Viktora u Irskoj, ako mi uspije da se otarasim svih obaveza.
    Neka djevojke u Varsavi i bez mene uzivaju, kad im se za to,… pruza tako rijetka prilika.
    Pozdrav Pego
    Tako odgovaram na mail Minji koja me bodri i pozdravlja iż Varsave i zeli mi da uspjesno zavrsim posao i da se vratim na zborno mjesto u nasu kafanu ”Milanovu”.
    Hvala Ti Minja i hvala svima vama koji mi dajete podrsku…
    Pozdrav Pego

Ostavite odgovor

