Prilagodjavanje

Kad udjete u nesto novo, treba vam vremena da se na to naviknete i da to i prihvatite.London je grad na koji se lako prilagodite.I zato sam odlucio da vam pretstavim kako se to ja prilagodjavam na nove uslove, a prema starom nacinu zivota.Slike ce uz ovaj tekst biti, neovisan prilog,sa temom ; „Od teretane do bazena,ka bioskopu i dalje…“.

Sjecam se pretstavnika neke nase firme mislim da je bio iz Genexa,a koji je sedamdesetih radio u Londonu skoro cetiri godine, pa su ga poslije toga,iznenada prebacili u Bagdad .Bilo je to tada za njega; kao da su ga iż raja,.. po kazni, poslali u pakao.Ostao je neko vrijeme uzdisuci i stalno mi se jadao, a onda je ubrzo i nestao. Cuo sam da nije mogao… da se bas prilagodi na nove uslove zivota.

Ja sam u London dolazio bezbroj puta jos od vremena Yuge, kada je JAT servisirao svoje avione na aerodromu Stensted, blizu Londona, pa su karte kostale veoma jeftino, a polazilo se u petak i povratak u ponedeljak. Bilo je to mnogo bolje od profanisanog Trsta,za provod , kupovinu i ostalo…po bilo kojoj drugoj osnovi.

A onda su dosli ratovi pa sam ziveci van zemlje, cesto svracao u London pa sam se ovde uz cijelu porodicu, nasao na samom prelasku iż jednog milenijuma u drugi. Tada je Daca vec grabila svojim stazama uspjeha pa nam je svima, a bilo nas je sedmoro, organizovala smjetaj takav, da je svak imao svoju sobu sa kupatilom…. u elitnom studentskom domu u samom centru, na Rassel sqware-u. Dom je za Novogodisnje praznike bio prazan tako da smo se osjecali kao povlastena drzavna delegacija koja zivi i putuje bas na velikoj nozi.

Ali sve je to manje vise bio cist turizam dok nismo kupili ovaj stan ,jer smo tek tad osjetili privlacnos pripadanja ovom zaista lijepom i privlacnom gradu . Jos ako u njemu imate prijatelje, ili ako vam se desi da vas tu saceka neka propustena ljubav …za koju… niste znali ni da postoji , tada ce vam sve izgledati jos ljepse.

Kad je stan bio zavrsen tada su, intimni predmeti,slike, knjige, i ostalo dosli na svoja mjesta a odmah nakon toga sam potrazio bazen i teretanu da kao Titan povratim svoju mladost i snagu.

Ni mladost ni snagu nisam povratio ali sam se zato osjecao kao kod kuce :uzivao u svojim navikama i plivao kao sto plivam cijelog zivota.Dom je tamo gdje se osjecate dobro i gdje vas ne tjeraju da se upustate u jalovu politiku. Bar za sada…. kada se sva vlast nalazi u rukama tajkuna.

Dok je Daca bila na poslu ja sam plivao.Poslije sam se prebacio na potpuno drugu stranu ovog South side shopping centra ,prosao pored prodavnica i velikih holova zureci kao student na sastanak koji sam ugovorio sa mladom djevojkom koja je uskoro trebala da stigne.

A onda smo se nasli ispred Cineworld Cinemas, gdje smo na brzinu nesto pojeli i usli u jednu od desetak bioskopskih sala u kojima su se davali najnoviji filmovi.

Odabrali smo film;“The Iron Lady“, o Margareth Thatcher, sa velikim umjetnickim pretenzijama glavne glumice, Meryl Streep ,inace moje omiljene glumice,,koja je ovu ulogo maestralno odigrala i koja zato, vec sada ima dobre sanse za Oskara.

Dugo se nisam tako prijatno osjecao, kao danas poslije podne i uvecer, sa mojom dragom kcerkom koja se veoma trudila da mi pokaze svoju ljubav i zahvalnost, za sve sto sam ucinio da joj pomognem u toku naseg zajednickog zivota.
Hvala ti Daco!

Ostavite odgovor

