Liga… pravih ,engleskih, gentlmena

Kada sam se pojavio na Sloane Square-u, u centru otmenog Londona, Lala me je jos kroz prozor svojih,parkiranih, kola,pored trga, dobro osmotrio i rekao mi:
„Pa mogao si bar cestito da se obuces, kad znas da idemo u jedan otmeni engleski club”
„Izvini, ali mi na vrijeme nista nisi rekao, niti si me upozorio, da se propisno obucem. A i da jesi; ja osim ovog sto nosim na sebi, bas nista ovde pristojnog i nemam.”
Prepustili smo se izazovu sudbine i zavrtili kuglicu ruleta , i sacekali da vidimo gdje ce stati. Krenuli smo ipak…u taj elegantni klub…Lala kao Krez, a ja uz njega kao prosjak,… pa sta nam Bog da.

Klub je zaista bio otmen ,pomalo povucen od guzve i javnosti, sakriven u usku cikmu pored glavne ulice,te smo se ispred same zgrade nekako parkirali uz Bentlije i Rols roice i usli u raskosni,loby sa recepciom ,u kome je bio kamin sa toplom vatrom uz koju je stajala zena, prosjede, zalizane, kose, sa ledenim nepristupacni licem cuvara;Ausvica, Hada ili grobnica faraona ,vlasnika riznica egipatskog blaga.
Nasmjesila se Lali,onako rutinski, odmjereno, u ime dobrodoslice starom i uvazenom gostu i dugogodisnjem clanu kluba, a mene je uz indignaciju i sa visine, odmjerila od glave do pete.

Nije me bas skidala pogledom ,niti mi je poslije navlacila smokin ili frak da me takvog zamisli, oproba i provjeri, da li idem bar takav uz ovaj glamor i ambijent, ali sam uz Lalino objasnjenje i preporuku nekako, polozio taj ispit, te smo na kraju, sretno i nocekivano,dobili njen pristanak./ Ah te nedokucive zene! I te njihove neuhvatljive cudi i neocekivane odluke…!/
Nesmetano smo,potom, usli u ugodne prostorije kluba.
Bila je to prava liga gentlmena, osnovana pocetkom devetnestog vjeka, kako je pisalo na mermernoj ploci na ulazu,a sve posveceno ljudskoj hrabrosti i patriotizmu.

Odatle smo se popeli do bara prolazeci pored nebrojno mnogo grbova prekomorskih zemalja, nekadasnjih, engleskih kolonija, kojima mnogim nisam moga da se sjetim ni imena,kao ni da su nekad i postojale u sastavu Britanske imperije i Comonwelta…

I kada sam se uz viski, napokon nasao u udobnoj fotelji i potpuno opustio …i izvadio foto-aparat, da to sve ovjekovcim , tada se Lala baci na mene kao Jack Ruby na Lee Osvalda u onom mracnom zatvorskom hodniku, neposredno nakon Kenedijevog ubistva.

“Pa neces valjda…” zastenja on,” ovde, da slikas i da gentlmenima kvaris apetit i intimu?”
A ja se osjetih kao covjek koji je upravo ubio Liberty Wallansa , te zbunjen i postidjen, vratih spravu u korice, i naprasno oborih oci u viski.
„Necu vise, kunem se…”zastenjah i ja.
Ali sam ipak, u toku boravka u klubu, uspio da snimim par snimaka, krisom i tajno ,.. i da vam ih poslije prokrijumcarim na blog.

Uskoro je dosla i Sonja ,pa smo se svi zajedno,iż bara spustili u otmeni restoran, a pritom smo usput,sa terase, bacili pogleda na prekrasan park, gdje je ljetni restoran kluba koji tek u takvom ambijentu ,ljeti ,mora da izgleda kao iż bajke.

Docekala nas u zimskom restoranu u prizemlju, grupa otmenih francuskih konobara koji su uz Marseljezu, plesali kazacok, sluzeci nas otmeno sa otmenim starterima, pa onda jos otmenije i sa glavnim jelima. Uz vino koje se dugo i po svim tradicionalni zakonima probalo i kusalo, savrseno smo upravo..lukulski, uzivali u jelu i picu ,a sve to jos i uz ugodan,zanimljiv, prijateljski, razgovor.
Bas nam je bilo lijepo!!!
Na kraju smo uz sireve i slatke specijalitete, ostali posljednji gosti koji su tu sebi dali pravi i nesto duzi „time out“, uz kafu i ostri degestic.

Kad smo odlazili, pridruzio nam se srednjovjecan ,visok , prosjed, elegantan, gospodin,…covjek iż Australije, strucnjak za izradu i popravke kraljevskih kocija koji je sa Lalom imao leteci biznis sastanak, pa smo svi zajedno uz blagi osmjeh, one iste zene na recepciji, i uz topli onaj isti kamin u pozadini, izasli na hladan zimski dan …koji je vec bio na izmaku.

Mislim da se ovako provokativna posjeta jednog gentlemena, bez odgovarajuceg smokinga i bez portfeja, nece dugo ponoviti.
Ukoliko se nekad uopste,tako nesto i ponovi.
U to budite sasvim sigurni.

Ostavite odgovor

