Strasno ili odmjereno ?


Sto god da se dogodi Srbima, uvjek je to samo naj naj naj …
Kad je toplo, onda je Beograd najtopliji grad u ovom dijelu svijeta.. Kada je hladno, onda je opet Beograd,tu najhladniji. Kad zapada snijeg, onda je i snijeg tamo najveci.A kada je pitanje p..tenisa, pardon tenisa, onda je ,kako sam neko vece gledao u Londonu: Izbor najveceg sportiste na svijetu,pripao najboljem i najvecem . A to je …Kralj Nole Djokovic Prvi…
A ako uz ovo dodamo jos i viceve, o Kraljevicu Marku, u kojima se spominju i oni koji se trude i misle da su mu bar ravani, ili cak mozda i veci od njega, tada visoko u oblacima ,nesto napipaju..a dobro se zna,… sta to moze da bude.
Mogu da budu… samo jaja Kraljevica Marka!Ili sad jos i ovog drugog Srbina ,..ovog prvog tenisera …na planeti Zemlji
Eto takvi su vam… Srbi na javi… a i u svojim snovima.
I kada se uz to doda i sve ostalo… sto uz to ide,i sto mlad Srbin moze da izmisli… tada nema kraja pretjerivanju,…Eto bas zato, mi ih je …pun, pun, pun kufer….
Ali ipak…Bolje pun kufer, nego prazan zagrljaj.
Jer i to me nekako,…bas muci u zadnje vrijeme. Pa se cesto pitam; sta je gore ?
Pun kufer, ili prazan zagrljaj?
Na ovom poslijednjem putovanju od Varsave preko Beograda, pa sve do Londona, cesto sam se susretao i pozdravljao sa muskarcima i sa zenama. I nema vise onih punih, strasnih, zagrljaja i poljubaca ,da kao snijeg, prste na sve strane.Posebno vise nema ni onih tajnih preljubnickih susreta, kad muz ne gleda, pa mu zenu izljubis strasno i do mile volje.. Svi su nesto ,u zadnje vrijeme, postali uzdrzani, kao pravi Evropejci, pa umjesto ljubljenja, svi se jedva doticuci… hladno ,zagrle.
I tada nastane ginastika… kratkih poteza ..gore dole.Znate ono kao da peglaju kicmu ispruzenom rukom. Tada oni prelaze rukom njezno po ledjima i po kicmi, cak i onih osoba za koje znam da su beskicmenjaci, u sto sam se mnogo puta uvjerio,… jer te osobe…kicmu uopste i nemaju.
Sve se to cini bez strasti,nekako odmjereno i aseksualno.
Ali bas jucer kad sam se vec navikao na hladne i uzdrzane zagrljaje prijatelja i prijateljica ,odlucih da i ja postanem Evropejac i primjenim takav stil na mojoj uvjek uzdrzanoj i hladnoj poljskoj prijateljici koju nisam dugo vidio.Odlucih da je zagrlim i da je hermafrodicno , malo promasiram po ledjima.
Ali na moje veliko iznenadjenje, ona koja mi je uvjek sa distance,pruzala ruku da joj je, kao patrijarhu celivam,ucini neocekivano,…nesto sasvim suprotno.
I bi to bas…pravo cudo.
Ja podjoh smjerno,ustima ka njenoj ruci, a ona se izmace, ukloni ruku i sa obe mi snazno obgrli glavu, pogleda me pravo u oci i uz mnogo topline , me…strasno poljubi, zestoko u usta, tako da u momentu ,nisam mogao da dodjem ni do daha.
I kad sam se na trenutak zaljuljao i malko izgubio ,pa se opet ponovo sabro, htjedoh da je upitam :
” Hej zeno, sta ti bi ?”
A ona mi tada,sva sretna, duboko disuci,brzebolje… onako u povjerenju saopsti:
”.Slobodna sam!? “
„Znas dobila sam napokon sporazumni razvod braka i sada sam konacno…slobodna.Bas sam sretna i slobodna…kao ptica na grani…. A ti sta je stobom?” upita me sa mnogo neskrivene znatizelje… puna napetosti i iscekivanja.
Udhnuh duboko dodjoh sebi i poceh sasvim polako :
„Pa ja sam kao sto znas u penziji.“ i nastavih onako redom . „Malo putujem, malo obilazim lijepe gradove ,evo upravo sad sam stigao iz Londona a i slobodan sam… kad hocu,nije da nisam i to do mile volje….Pa zato nesmetano mogu i da pisem svoje price, i …evo bas sada,…razmisljam kako i ti upravo ulazis u jednu od mojih prica.“
Ona obori pogled i tu bi kraj…
The end

Kao sto sve ima svoj kraj tako i price imaju svoj kraj. Nekada je to kraj ..i tacka.A nekad je to kraj sa po nekoliko verzija i sa po nekoliko razlicitih zavrsetaka.
Pa tako je to i kod ove price koja ih ima bar dva.
Jedan je bas ovaj koji ste upravo procitali. A drugi je samo za one koji znaju da cekaju na daljni razvoj dogadjaja; da prica dobije bar malo strasti i svoj logican zavrsetak.
Jer kad nema strasti u zagrljaju nema je ni u prici. A cemu se onda bez strasti i pozdravljati. I cemu onda uopste,….bez strasti pisati, a i citati price.
Zar nije tako?
Recite i sami…
Pego …with love , and great passion …

Jedan odgovor na “Strasno ili odmjereno ?

  1. predragdebevec

    Svak vidi drukcije!
    Kako se samo razlikuju ljudska misljenja ! To se najbolje vidi na ocjenama ovog teksta.Tako me moja Sara pita:“Je’l , bas se lozis na Srbe i kujes ih u zvijezde?!.“
    A moja draga prijateljica iz Londona istovremeno kaze: „Pusti jadne Srbe na Miru nisu oni nikom krivi !“
    I tako to.Svak na drugi nacin ispoljava svoje misljenje i donosi svoj sud.A pisca niko nista ne pita ,sta je on htio da kaze.
    Mada ni pisci nisu naivni i oni cesto prodaju rog za svijecu :pisu jedno ,misle drugo i ko ce tu vec istini uci u kraj.
    I kako to vec vlada misljenje na Havajima ,neki od njih zavijaju sve u staniol i sareni papir, kad zele nesto sasvim suprotno da kazu ,od onog sto… stvarno misle.
    E pa sada bujrum :izaberite nesto od ovog ponudjenog i procijenite na cijoj sam strani .
    I neka vas ne zavede ono „bujrum“, jer to mi je samo ukorijenjena, genetska, uzrecica.
    Shalom svima,i sa dubokim postovanjem svim nacijama , vjerama i vjerodostojnicima… Pego s ljubavlju…

Ostavite odgovor

