Svako jutro jedno jaje…

Znate onu:
„Svako jutro jedno jaje, organizmu snagu daje”…pjeva… Zdenka Vuckovic u reklamama osamdesetih. Napucenih usana , mlada i na estradi, tek otkrivena ;mala, satka, djevojcica, kao nova Lolita… zavodi javnost. Niko nije morao da snosi krivicu, niti moralnu odgovornost, jer tada se nije znalo za pedofile, pa ih nisu ni anatemisali u drustvu,…
A ona je bila …tek procvjetali pupoljak koji pjeva da je: „tako mlada i…da zelili samo,.. topli dom“

Zdenka tada pjeva i sa slavnim Ivom Robicem, na Opatiskom festivalu i umiljato ga moli; da joj kupi auto, a może i kolica i romobil, a ako nista onda bar ,… narance dv’je.
Sve se to gleda i slusa sa simpatijom ali ipak…

Ovde kod mene u ovoj prici…nema jaja. Ali nekako, dok radim ,pjevam na istu melodiju, ali uz druge rijeci:
„Svako jutro jedna prica,radujese … „mladi“ cica.”
I necete vjerovati, ali bas je tako!.
Niti me interesuje,.. da li to neko cita, ni da li se to koga to tice,” ali bas zato svakim jutrom pisem price”.
Ah,… kakva dobra jutarnja plima, nadam se da ce biti i po neka rima.
Nekad , kad mi ne krene dobro, okrenem se u gnijevu i kazem: „Gdje ste sada moje drage, price?“
A one me stidljivo pogledaju sa bloga pa u terci kao i vokalna pratnja Zdeke Vuckovic veselo mi odgovaraju:
„Tu, Tu, Tuuuu……smo, i ne brini..sve smo na broju .”
A prema evidenciji bloga / jes tako mi Boga/ napunio sam skoro punu vrecu , sa tacno 986 mojih prica, a kad bude hiljadarka, otvoricemo zajedno sampanjac.
Do tada povremeno, zavlacim ruku u „prico-sinjac“ da provjerim i izvucem… ,onako nasumice bilo koju..od tih koko..prica.Ona se odmah uzbudi i pocne da kokodace, ali je ja njezno ocerupam i slatko procitam.
I gle cuda .
Svaka je ukusna na svoj nacin.
I tako to traje godinama na mojoj ekoloskoj farmi. Ne krijem; nije to Bog zna kakva i… Bog zna koliko velika farma, ali da ima kokoski, pilica i jaja ..ima ih .
Samo je potrebno pazljivo sjesti na ta jaja ,da se ne polome .Treba biti uporan i sacekati da se iż njih nesto izleze.
Ne uposljavam na farmi dodatne sjedace ili automatske grejace /jaja/, nego sve radim sam, pa koliko uspijem i koliko izdrzim.. A koliko se jaja pretvori u zdravu pilad nije tako ni bitno.
Bitno je, a i jedino vazno,.. da nista u svemu tome, ne bude lazno .
I kao sto vidite iż ove recenice …vazno- lazno ,…bitno je da postoji plima jer kad je plima, tada je i rima, a kad je rima u tekstu i poezije ima. To onda tekst cini malo jacim i snaznijim i nije bas bez veze, kad na kraju i Zdenka Vuckovic nadoveze ;

Bilo svjeze, ,bilo kuhano,… ili pak bilo peceno, ali bas svako jaje,… organizmu:…..Snagu daje…!!! Jer bez snage nema ni uspjeha, a ni vage u odnosu na neke ,druge,…tudje price .
A bez vage nema ni zivota . Zato pisanje svakog jutra je prava divota. Vjerujte mi zato na rijec, jer govorim vrlo ozbiljno i ne mislite da je to samo, neki,saljivi, skec.

Jer svako jutro jedno jaje, organizmu snagu daje ….
Adio,Zdenkice,… ni tebe ni mene, zato, nece ..pregaziti vrijeme.

Ovo je bila humoreska za vas,..u nedelno jutro ,uz kafu..i to poslije dorucka , a zna se sta za dorucak treba da bude.Jer svako jutro…

2 responses to “Svako jutro jedno jaje…

  1. predragdebevec

    Dobro jutro Aljo
    S Tvojim lijepim komentarom koji mi ogrija dusu, ulazim u ovaj hladni, zimski, dan.
    Drago mi je da sam dobio jos jednog tako bliskog i dragog prijatelja koji cita moje price.
    Znaj da Te uvjek kad se javis telefonom ,ili komentarom ,na blogu ,nosim u onoj lijepoj uspomeni kad smo se sretali u raznim drustvima ,a Ti uvjek takav susret djelio sa svojom Ljiljom; davao mi slusalicu, pa smo tada svi veselo… razgovarali u troje .
    Tako je to i sada, jer samo snaga volje i masta moze da promjeni hladan zimski dan, i da srecu vrati ponovo u zivot.
    Puno pozdrava,vole Te Mirjana i Pego

  2. Dragi Pego svaka Tvoja Prica je zaista veliko osvjezenje Ja sam novi ne samo na TVOM blogu nego uopsta na ovim modernim sredstvima komunikacija, ali za ovo vrijeme pratim Tvoja divna kazivanja prema tome prvi sampanjac je od mene .Puno pzdrava i zagrli Mirjanu Aljo

Ostavite odgovor

