Otisle su u legendu…Helga Vlahovic & Gordana Bonetti

Otisla je jos jedna lijepa i pametna zena.Otisla je tiho kao modra rijeka. Tako odlaze osobe koje smo volili, a njihovi glasovi, kao tragovi za pamcenje,.. vode nas u neprolazne legende.
Jos uvjek ih se sjecam kako zagrljene i vesele, silaze sa scene i nestaju na back stage-u.
Ipak, sada se zavjesa, konacno… spusta i nece biti vise onih lijepih prestava koje su nas ispunjavale i cinile; da nam zivot bude ljepsi.
Hvala vam sto ste bile s nama , i sto ste se vratile… u nas san.

Helga i Gordana su bile najbolje prijateljice.
Uvjek i u svakoj prilici… Gordana je to isticala.Niko joj nije bio tako drag i blizak kao Helga.Izmedju njih je vladalo i profesionalno uvazavanje, s tim, sto je Gordana bila vec dosegla nagradu „Ondas“,najvisi stepen svjetkog priznanja u struci , a Helga je u nju gledala kao u svog idola i zastitnika .Bio sam svjedok nekoliko njihovih susreta i nezaboravnih nastupa.
Bilo je to vise od obicnog prijateljstva.
Zato mi se ucinilo prikladnim, da se u ovom tuznom trenutku,.. sjetim tog njihovog divnog prijateljstva i da njihove urne….spokojno postavim u isti vrt…. neprolaznog sjecanja.

4 odgovora na “Otisle su u legendu…Helga Vlahovic & Gordana Bonetti

  1. Na ovom linku pogledajte Dnevnik JRT-a iz 1967. i čujte poznata TV imena

  2. predragdebevec

    Gordana Bonetti je umrla u augustu prije cetrdeset godina i nadam se da ce, do tada biti sjecanja na ovu divnu zenu i da ce se mnogi ljudi od pera potruditi da o njoj kazu po neku lijepu rijec.Ali , nekad je i tisina jaca od svakog govora…
    Svi mi koji smo je volili.

  3. Poznavao sam ih kao najbolje spikerke u Hrvatskoj.- Gordana Bonetti je
    divna spikerka koja uvijek davala mladim spikerkama kako treba da se
    drži ispred kamere.- Žalosno je da se nitko nije sjetio na 40 godine njezi-
    ne smrti.Sramotno da su je tako olako zaboravili.
    Milan iz Zagreba

  4. Hvala na ovom tekstu, ovakvoj vrsti uspomene na dve divne žene. Divio sam se Helgi, tek kasnije sam imao priliku da čujem Gordanu i to kada sam već i sâm počeo da radim kao spiker (već sam bio dovoljno saznao o tom zanatu), bukvalno me je očarala. Voleo bih da mogu na netu da pronadjem bilo kakav zapis njenog rada i njenog božanstvenog glasa.

Ostavite odgovor

