Antiga… love letters in the sand


Strah od letenja…

Strah od letenja je ostao jos od Ikara.
„Zasto se plasite spustanja?….“ cesto se mnogi, prave duhoviti…“ pa niko nije ostao u vazduhu!“
Duhovito???!
Ne krijem, uvjek se plasim kad letim, ili kad neko od mojih leti.
Posebno,… kad se poslije dugog leta spusta,..ta vec umorna ptica …na obalu nekog okeana . Tako je to bilo i kada su moji,.. Darja i David ,prije nekoliko dana putovali iz Londona na Antigu.Drzali smo im palceve,cijelo vrijeme, a pogotovo kada su se nakon deset sati,… spustali na taj carobni otok.

„Sve je ok. Evo nas, porucuje nam kcerka ..“ vec smo u pravom raju na pjescanoj plazi snova, setamo bosi dok se sunce spusta u okean“
Odahnusmo.

Od tada i mi uzivamo u ovom divnom, karibskom, otoku, koga svaki dan gledamo preko skypa i zajedno sa Dacom i Davidom obilazimo i otkrivamo ..ljepote otoka.Zaista fascinantno.Tehnika je ovladala svijetom i uskoro nece trebati da se putuje. Jer ce sve biti kao na dlanu. Ali ipak…

All inclusive… i to samo za pedeset dolara po osobi , zar to nije povovoljno? Pogotovo za njih koji zive i rade u normalnom svijetu i sebi mogu dozvoliti i priustiti , sve sto pozele.
„Jucer smo bili u ekskluzivnom, malom, hotelu „Raj“ koji drzi Englez, covjek stariji, ali vrlo vitalan koji je dosao na otok jos prije pedeset godina, nakon sto je zaradio, kao gradjevinac,pristojnu sumu novaca u Kuvajtu, pa je zelio da negdje taj novac investira“… prica nam Darja.

Sudbina ga je dovela na ovaj otok i on je tu ostao. Bio je ucesnik izgradnje, pa se i sam ukljucio u turisticki bum.
Vadi on tako fotografiju i pokazuje im mladica, zgodnog i u punoj snazi.
„Tada sam licio na Gregory Pecka i niko mi nije mogao odoliti.“smijeska se zadovoljno, taj vitalni, vedri, covjek…

„Znam tu pricu,“ kaze mu Darja …“Moj otac i mnogi njegovi prijatelji su licili na tog kultnog glumca , ili su bar to tada, zamisljali u svojim snovima… A koliko vam je sada godina?“
„Hajde, recite to vi , umjesto mene. Bas me interesuje da li cete pogoditi?“
„Stvarno ne znam, malo ste me zbunili sa ovom vasom pricom.?“

„Ja sada imam osamdesetosam godina“
„Nevjerovatno!“
„Da,.. a ovaj otok je cudo, zato sam i ostao ovde.“
…….
Ne znam sta cekamo?
Ja se spremam i odmah krecem iz Varsave .
A vi ?.Sta je s vama?
Necete valjda propustii ovakvu sansu?

Ostavite odgovor

