Na krilima andjela

Jos malo,.. pa ce te pomisliti, da sam neki vjerski fanatik, ili mozda mistik i da je ovaj blog neki,… nedajboze, pamflet Jehovinih slijedbenika. Onih koji se redovno pojavljuju kad neko umre, a onda vam zazvone na vrata, pa sa tuznim licem i s mnogo razumjevanja ponude svoje usluge i uvale vam ’Kulu svijetilju“ ili tako nesto ,kako se vec naziva taj njihov list.Sjecam se da sam skoro cijeli zivot,… bilo gdje da sam se nalazio, u takvim situacijama ,sretao te ljude.
Neka , hvala niste mi potrebni ,… znao sam da im uljudno odgovorim, ali nikad u srvari nisam znao.. odakle im taj entuzijazam i ta ljesinarska strast koja ih je nepogresivo dovodila na takva mjesta.
Ne, ovde se radi o naslovu koji samo treba da ispostuje kontinuitet i atmosferu prethodnog naslova koji je glasio „Djavoli cvor“ i u kojem sam se izjadao citaocima za sve nedace koje su me pratile, u duzem periodu,… od kako sam se iz Londona vratio u Varsavu.Cak su mi i neke,.. meni drage osobe, uputile svoja pisma podrske, puna zelja ,da se izvucem i bedaka i depresije i da ponovo stanem …na svoje lake noge.
Ali ne moze to bas tako …lako. Treba ipak da vam se stvarno nesto lijepo dogodi i da vas nesto ili neko ,…lansira ponovo u vasu staru orbitru. Ili kao ja napisah u ovom naslovu…da se tamo popnete…. „Na krilima andjela „.

A evo, sta se ustvari…dogodilo.
Prvo sam u dogovoru sa mojim Vladom Urbanom iz Ljubljane, odlucio da se upravo sada javim nasem drugaru Ivi Jambrovicu koji se kao i svi mi ostali…bori protiv dibuka i „azdaha“, sa vise ili manje uspjeha, pa se nadje i u knock downu poslije hemoterapija i raznih, djavoljih, cvorova.

Ivo je inace u tim stvarima vec poprilicno „uznapredovao“ i tome stekao mogo iskustva i dosta pregrmio preko svojih ledja ,pa se s vremena na vrijeme,kada se dugo ne javlja,… zabrinemo za njega. Tad mu se Vlado oprezno javi, a onad odmah zove i mene i kaze.
„Zamisli molim te ,… taj tip je obavio sve te svoje terapije i lijecenja, pa se spakovao i sa svojom zenom otisao na krstarenje, luksuznim brodom, po Mediteranu… cak do Izraela i nazad.“ Ili „ Eto ga , prosle nedelje otisao u Zagreb, a ove nedelje skoknuo u Sarajevo i posjetio naseg zajednickog skolskog druga Miru Azmana i protutnjao zajedno s njim po sarajevskim kafanama i sretno se vratio u svoj Split.
“ Bravo majstore“ kazem ja, misleci na naseg Ivu, neunistivog i hrabrog borca protiv djavoljih spletki i cvorova.
I tako jucer dodje red; da se i ja javim Ivi, jer se nije dugo oglasio niti smo se culi, pa ne znamo odakle cemo ga sada ponovo cuti i kakav mu je sadasnji reiting … i stvarni domet.
Nazovem ga na mobilni i pribojavam se ,da cujem neki slab glas koji je kadkad i bio poslije tih, dramaticnih Ivinih sukoba sa djavolom & com.

Dobijem vezu i cujem galamu kao da sam na nekom vasaru ili na Hajdukovom stadijonu, ali njega, glasnogovornika nema i ne cujem ga. „Ivo, di si ? Sta se to desava? Kakva je to galama?…“
I dalje isto,.. a onda snazan muski glas:“ Pa evo me na rivi,di bi inace bia, u kafani i di bi moga …drugdje da buden?“ Cujem mog Ivu…
„A kako si mi ti moj Pego, kakvi su tebi rezultati?…“
„ Kucam,… moj Ivo i nista ne govorim“
„Jucer sam bia na Bracu, obisa vikendicu i evo me danas lipo ovdi na rivi , pa se i neko drustvo okupilo . I molim te posalji mi onu sliku iz Klasicne gimnazije koju si objavia na blogu . Bas bi mi bilo drago da je imam.“
I da sam neki fanatik ili ostrasceni vjernik, mozda bi se i prekrstio , ali i da jesam, … znam da mi ne bi zamjerili. Jer ima li vece srece nago kad cujete… da vam se drug icupao iz lavljeg zagrljaja i snagom volje krci sve prepreke pred sobom?
Bravo majstore, svaka tebi cast…
I tako je to krenulo pa sam se i ja nasao na krilima andjela i vratio se u moje dobro raspolozenje….

Ostavite odgovor

