Varljivo proljece 2012

Zasto ovo uopste pisem?
Zato sto je danas osvanuo nakazan, tmuran dan.Oblaci su niski i puni turobne kise. Ona ne pada, ali prijeti.
Tako je i u meni, pun sam nekog jeda, ali on nigdje ne odlazi. Stoji u meni,.. kao neki patuljak i zlokobo se smijulji. Ne znam sta hoce, ali osjcam da mi ne zeli dobro.

Od blistavog ranog proljeca koje nam je odjednom, sa veselim mladim galebovima doletilo Vislom sa Baltika ovde u Wilanow i zajedno sa lijepim suncanim vremenom… sletilo na nase balkone i terase i otopilo i posljednji zimski led,… sa nase duse da bi mu napokon… ukazali nasu zahvalnost i dobrodoslicu.

Iznijeli smo na terasu,..lak ljetni namjestaj ; plasticne stolove i udobne stolice … ,cvijece koje je sakriveno daleko od sibirskih gudaca, i ovdasnjih mrazeva prespavalo ljutu zimu, prostrli ciste stoljnjake,koji su samo cekali neku takvu priliku,postavili slavski escaig , „rozental“ tanjire i kafene soljice uz puno kroasona i raznih jutarnih djakonija,… da proslaimo taj prvi godisnji dorucak na travi,… taj znacajan dogadjaj kraja zime i pocetka novog zivota prirode.
Objesio sam na bijeli,hrapavi, zid terase i svoju omiljenu umjetnicku sliku, da uveca taj vazan trenutak. Ovaj put je to bilo platno sa Picassovim zamisljenim harlekinom, bas kao da sam znao da je neka dilema predamnom i tako upotpunio ovaj lijep jutarnji ugodjaj.

A sada?
A sada … kao da nista od toga i nije bilo. Kao da sam sanjao neki lijep san, a onda se ponovo nasao u okviru namrgodjenog kraja zime koja se ispirala, dosadnom, jutarnjom, kisom i strasila nas prijetecim olovnim nebom.

Opet je cvijece pobjeglo u atelje i kao umorne ptice nakon dugog leta, zaposjelo moj parapet sa unutrasnje strane i tu zmirka u skrtoj toploti sobe. Ja drugujem sa svojim cajevima i spremam prelaz, preko,… danasnjeg Rubikona.

Razmicu se olovni oblaci i nesto skrtog, platinastog sjaja, se proliva po ovoj zbunjenoj prirodi,tog varljivog proljeca,… Ljeta Gospodnjeg 2012 …
Vita ante portas.

Ostavite odgovor

