Necu da objavim tu hiljaditu pricu…. !

Kao mlad i neiskusan, volio sam sport i nadmetanje. Divio sam se talentima i onima koji su bili iznad svih. I sam,… sam se bavio sportom, te sam imao neke svoje parametre vrijednosti, i pravio svoju listu , legendi tog vremena .
Ocarao me Osim, Ferhatovic ,Best, i mnogi drugi. Uvjek sam mastao kako je uci u legendu i kako opciniti svijet.Cekao sam da bar jedan od tih vanseriskih igraca koji su umjeli da predriblaju cijelu odbranu i postignu gol ,bar jednom za mene i moju dusu nakon; jednog, takvog, slaloma kroz odbranu protivnika, kad prodje i pored tuznog i nemocnog golmana, stane pred gol liniju, i tu ostavi loptu. Okrene se i ode svojim putem.
Nisam to nikad dozivio.
A da jesam, pamtio bih to do kraja zivota. Zato sam sada,.. kad sam predriblovao po hiljaditi put svoju citalacku publiku, odlucio da ne dam taj jubilarni hiljaditi gol.Neka lopta ostane na gol liniji, a ja odoh s milimbogom…
Necu da objavim tu hiljaditu pricu….

To ce biti kao kad se citaoci posvadjaju u komentarima , pa uvrijedjeni autor teksta, proglasi da vise nece pisati na tom blogu. Onda ga gomila citalaca i obozavateljki, pocne moliti i preklinjati; da i pored svega, ipak nastavi.
Nece , nece …,ali ne prodje ni par dana, a on nastavi kao da se nista nije dogodilo.Tako to treba raditi i tako treba zamajavati mase…To se zove literarni peting…
Niko nije imun na pohvale i lijepe rijeci pogotovo kad one dolaze od onih koji vrijede i poznaju robu koja je na prodaju… a i od onih koji srcem primaju svaku rijec.A ako je kritika jos postena i otvorena,…tada je treba prihvatiti. No, meni se ipak cini da je bolje pisati u tisini, bez veceg pristupa dusebriznika i komentatora. Bez dizanja vece prasine.Pa cak ako i izostanu rijeci pohvale. Nije to nista strasno…Komotno moze i bez toga.
Ipak ,ma koliko se mi trudili da to sakrijemo, uvjek nam se od zadovoljstva po malo nasmijesi brk. Tako je to bilo kod svih, pa cak i kod onih velikih, kao sto su bili Ivo Andric , Miroslav Krleza, a i kod mnogih drugih.Zato nekad nije dovoljno samo da se kaze istina, pa se uz nju doda i po neka obmana.
Obmana nije samo neka duhovitost u pretjerivanju, ili neki mastoviti detalj koji se izmisli,da bi se jos vise dokazala vjestina i talenat .Nego su to mahom plagijati iz nekih tudjih prica, ili su to neka tudja sasaptavanja.Vidim da se mnogi autori medjusobno,lijepo citiraju,ali cesto …i bez znakova navoda.Ali od uvjek je bilo i kradja, a i prekradja…
Ipak nista ne bi bilo bez muza.
To je i slijepi, Homer,.. dobro znao. Zato ih je on na svakom pocetku svog epa, zvao i vabio kao golubove, pa im samo jednim potezom konopca ukloni podupirac i na njih obori gajbu… i sve ih pohvata, jer bez Muza nema poezije, a bez poezije, nema ni proze.
Ne jednom, nego hiljadu puta mi je zamjerano, sto cesto spominjem Mirjanu.Ali kako da je ne spomenem, kad je to;
….moja Muza od koje su mi cesto…“ oci pune suza“.
Nekad radosnica, nekad tuznih i sjetnih, jer evo vec skoro pola vjeka… smo zajedno.
A kako da je ne spomenem i ne uvazavam, kad mi ona svojim humorom i smislom za zivot ispunjava svaki njegov trenutak.
Evo bas sada, kad napisah u gornjem tekstu : Necu da objavim tu hiljaditu pricu… ona me vragolasto dopuni …zato napisi:
„Objavljujem hiljadu prvu pricu“…te mi ne znam po koji put…. ukloni sve tekuce, dileme i rijesi mi …sve aktuelne probleme…
I zato… smatrajte da je lopta, ipak… ostala na gol liniji.
Pego with love

One response to “Necu da objavim tu hiljaditu pricu…. !

  1. predragdebevec

    You published 1,000 posts
    Goal of 1,000 Posts Completed. Congratulations!

Ostavite odgovor

