1001 prica…

Seherezada je u starackom domu.
Malo ko da se za nju interesuje , jer je niko je i ne poznaje.
Prijavljena je pod tudjim imenom i redovno stize novac kojim se placa njena stanarina i ostali troskovi boravaka. Novac pristize iz neke zemlje sa Bliskog istoka.
I tu bi se ova prica i zavrsila.
Ali sjedi visoki muskarac iz istog doma, koga je tek nedavno tu doveo njegov unuk, je odmah zapazio Seherezadu i nije skidao pogled s nje od njihovog prvog susreta.Izgledao je vrlo uzbudjen i uznemiren, kao da je ovu zenu vec od nekud dobro poznavao i kao da je zato i dosao u ovaj dom… da se s njom sretne.
Ili je to samo bila puka slucajnost ,ili mozda…samo igra sudbine.
Zato je i iskoristio prvu priliku koja mu se ukazala da joj se obrati.
Proljetna noc se spustala i oni su se poslije vecere, sreli pored kamina koji je pucketao , dok su plamenovi lizali suhe bagremove grane, a miris vatre , kao miris tamjana se uvlacio u uglove ove prijatne prostorije i polako ulazio i u ovu pricu…
„Znate ja vas vec dugo gledam i vrlo ste mi poznati, pa ako vam ne bi smetalo , da li mogu da vas zamolim da malo porazgovaramo ovde u salonu?“ obrati se Seherezadi visoki sjedi muskarac i pokaza rukom prema koznoj garnituri u uglu.
Seherezada se osmjehnu i bez rijeci, prihvati poziv, te se uskoro ugodno smijestise nedaleko od kamina.
„Da,.. ove proljetne noci su jos uvjek hladne i nije na odmet ovo malo vatre,.. da nam ugrije…hladna srca i smrznute duse.“rece kao da nekog citira…sa nekim cudnim vragolastim osmjehom, ova nekad lijepa, mlada, zena, a sada stara, elegantna ,gospodja, gracioznih pokreta i odmjerenog, aristokratskog, drzanja.
„Znate ja sam pisac i malo mi je neprijatno sto vam smetam, ali upravo sam zavrsio svoju hiljaditu pricu i znam da mi je ostala samo jos jedna, pa sam se sjetio da mi jedino vi mozete pomoci da napisem i svoju poslijednju pricu…“
„Ah kako to ja… i zasto bas ja ?“…
„A ne ne …nemojete da okolisavamo“..Ja znam ko ste, jer ja sam vas i izmislio, kao sto sada izmisljam i ovu pricu,.. u kojoj se oboje nalazimo.“rece sjedi muskarac bez oklijevanja i sve bi jasno…
Seherezada se osmjehnu ,jer se vise nista nije moglo sakriti niti promijeniti …
Zato kao i ostale heroine dosadasnjh prica…ona prihvati svoju sudbinu..
A ja poceh da pisem ,..ovu njenu i svoju… poslijednju pricu.

You published 1,001 posts

One response to “1001 prica…

  1. mirjansen

    DRAGI MOJ PEGO KOME TI TO PRIJETIS.
    TAMAN SI NAM MALO UNIO SNAGE DA VJERUJEMO DA BROJEVI
    NE ZNACE NISTA, KAO DANASNJI DAN PETAK 13, I TI SADA PRIJETIS
    DA NECES DA NAPISES 1001 PRICU.PA LIEPO POCNI OD POCETKA, PRVA PRICA A SERIJE.

Ostavite odgovor

