Istok i zapad pod nasim krovom

Sudbina se potrudila da se svi nadjem pod jednim krovom.Izbjeglice iz bivse Juge su ostale u Varsavi, a Amerka i Azija im se peridruzila.Colter i Boran su pod nasim krovom dobili i malu Ipsu, pa je sad cijela porodica na okupu i na ovoj slici.

Duh istoka se preko umjetnosti uvukao u nas dom.Boran je osoba od ukusa, te je Tamarin stan pretvorila u pravi,istocnjacki muzej.Sve je dobilo neku orijentalnu patinu, pa su i kineski ratnici nasli svoje mijesto…. u jednom dijelu stana.

Sve je u crnom i bijelom samo su svjetla usmjerena na skulpture i slike.Ali ipak najveca atrakcija je preslatka Ipsa koja plijeni svojim divnim djecijim zanosom i mudrim istocnjackim pogledom . Svi je naprosto obozavamo.

Kad god imamo vremena,a vremena je malo , uvjek se nadje neki razlog da budemo zajedno. A onda krenu price o dalekim krajevima i bliskim srodnostima.Kako je samo malo potrebno da se ljudi sa jednog i drugog kraja svijeta, zblize i postuju ,a kako je lako i cesto, da se najblizi susjedi pretvore u neprijatelje.

Zato cuvajmo prijateljstvo i ljubav, jer bez toga svijet je pust, a zivot opor i gorak.

3 responses to “Istok i zapad pod nasim krovom

  1. predragdebevec

    Dragi moj Mufa i svi vi ostali Titovi pioniri…/moze i kao Prvomajska poruka!/
    E …kamo srece, da mi se svi vi koje sam gore u komentaru, pobrojao, pridruzite i latitite pera na ovom blogu i da uz vas …jos uskoci i…Cola, a moze i jos po koja stara lola …, mislim na Zeku , Batu… i sve one vicne …tom pisarskom zanatu…
    Bio bi to tada…dream team.
    Ako ne i za velika knjizevna djela, onda bar za nosenje onog velikog, legendarnog ,klavira ,na kome je i Baho Kurt u baru hotel Evrope, na zadnjoj oktavi …ostavlo zuti trag opusaka…od Drine, ….
    Pa nek nas , na kraju…sve zelja mine ,prije nego sto svi odemo u …3 pm .
    Volim i ja vas…/rece vodja i pojede ih sve u slas’/…
    Pego with i bez…love

  2. Ko kaže da nije od milja ? Jeste, dragi Peck, samo si mi na ovoj slici malo smršao. Piši i dalje, molim Te. Lijep pozdrav Mufa

  3. predragdebevec

    Dragi Zlajo
    Uz ovaj tekst sam /potpuno nepotrbno/, prilozio i jednu svoju poslijednju sliku, da odagnam tvoje sumnje i dileme: zasto stap? kako zdravlje? …i da mi se nije nesto dogodilo, pa zelim da blog malo gurnem pod cilim.
    Osim toga; ako ti i moj dragi jaran Kemo, spremate ….ono sto spremate,tada ova slika moze da ti posluzi i za to . A sto se tice izbora mojih prica izaberi Fato, /da ne kazem Ziko ../.sto ti bude volja i koliko ti drago. Meni su sve moje slike i sve moje price,/ kao uostalom i sva moja djeca/…. podjednako srcu drage.
    Tebe Kemu i sve zabrinute citaoce, od srca pozdravlja i voli vas Pego… ili Peck kako me od milja …/kad vec nije zbilja/…zovu moji Mufa i Vojkan.

Ostavite odgovor

