Da nam zivi..zivi..rad !

I bas kada sam mislio da cu se ove godine malo odmoriti i od Prvog maja…jutro je pocelo sa ovom zvonkom pjesmom. Iznad kreveta u visini moje glave,pojavile su se uz pjesmu ,dvije kristalne case sa rakijom na srebrenom posluzavniku i uz njih sam krajickom svog pospanog oka, otkrio lijepo, nasmijano, lice, moje zene koja mi je veselo pjevala;

Drugarska se pesma ori , pesma koja slavi rad.
Srce gromko nek nam zbori…
Da nam zivi zivi rad!
A onda , se potpuno razbudih, pa nastavismo slozno i zajedno:
Budi se istok izapad,
Budi se sever i jug.
Koraci tutnje u na..aa…pad,
Napred..
Uz druga je drug

I tako nam je poceo ovaj praznik rada; veselo i radno , pa smo odmah pozvali nase prijatelje Mericu i Micu u Milni na otoku Bracu, da s njima podjelimo radost ovog trenutka. Merica je bila sama u kuci, a Mico je vec bio u svom vinogradu i maslinjaku, pa smo njoj… kao i vama prenijeli svoju Prvomajsku poruku:
Da nam zivi.. zivi.. rad.
Puno srece i veselja na uranku.
Mirjana i Pego

Ostavite odgovor

