Eliksir zivota iz male bocice


In memoriam Avdo Mujezinovic

Obicno se kaze; otrovi se nalaze u malim bocicama.
Ali uz ovog malog rastom ,ali velikog,… gorostasnog, covjeka… se mora pronaci posebna metafora .Jer je bio potpuno drukciji. Vrlo snazna i vrlo neobicna licnost,… pun topline, vedrine i duha.
Toliko duha i toliko maste, humora i plemenitosti, ne bi stalo ni u kolonu ljudi.
Ponosni smo sto smo ga poznavali i bili njegovi prijatelji.Zadrzacemo ga u najljepsoj uspomeni.
Porodici i svima onima koji su ga iskreno volili, izrazavamo duboko saucesce.
Pego sa porodicom, prijatelji ,..i svi citaoci sa bloga.

Na zahtjev citaoca, prebacio sam ove komentare… na glavnu stranu:

Avdo Mujezinovic

Bio je prijatelj mnogih.
Onaj… ko ga je poznavao, taj ga je i volio.Jednostavno ; znao je sa ljudima . Znao je da ih nadmudri i da ih zavede, ali nikad i nikako ,da ih ostavi na cijedilu, ili bilo cim da ih ponizi.
Nije imao dlake na jeziku, niti je trazio dlaku u jajetu. Bio je sirok eksplozivan, mudar ,…ali i na kratkom fitilju.
Znao je da se suprotstavi svakom zlu i nepravdi, bez obzira koliko je to bilo opasno i tesko. Njegova strast, mudrost i hrabrost najbolje se vidjela u sportu. Jer sport je esencijal zivota u kome se karakter licnosti najbolje ogleda.
Koliko je samo duha ljubavi sala i topline ostavljao oko sebe i za sobom , a koliko je samo neizmjerno volio zivot i ljude, taj mali, veliki, covjek, taj nas dragi Avdo Mujezinovic.
Taj,.., jedan od nas…i taj u kome smo… svi mi,… bili u jednom.

Zbogom prijatelju

Prelazim Titovu od Rize prema Park kafani, onda …kada sam poslijednji put bio u mom Sarajevu…sa citavom porodicom i skoro da sam zakrcio sav saobracaj.
Odjednom se iza mene… stvori neko ko mi poznatim glasom, ali sa mnogo autoriteta govori :
“ Druze ovde se ne prelazi glavna,ulica. Ovo vam nije Romanija. Za ovo vam slijedi kazna …svakom po 10 maraka …“
Djeca i Mirjana se uplasise, a ja se prenuh … jer sam ustvari na glavnom prelazu,, a na semaforu je zeleno za pjesake.
I taman da se upustim u duel prsa u prsa, sa nepoznatim glasom iza mene, ,ugledam to meni drago lice…Lice Avde Mujezinovica, covjeka koga nisam vidio cijeli rat, a koga sam prije cesto sretao…. po Sarajevu , Beogradu, Dubrovniku Tripoliju i bilo gdje, gdje nas je sudbina bacala.
Tada se ,..poslije dugo vremena, bacismo jedan drugom u topao,drugarski, zagrljaj …na ocigled zbunjene, cijele, moje, porodice i na odobravanje svih ostalih prolaznika … koji su nas poznavali.
Tako zagrljeni i danas stojimo na prelazu… izmedju Rize i Parkuse
Pego

2 responses to “Eliksir zivota iz male bocice

  1. predragdebevec

    Prelazim Titovu od Rize prema Park kafani, onda …kada sam poslijednji put bio u mom Sarajevu…sa citavom porodicom i skoro da sam zakrcio sav saobracaj.
    Odjednom se iza mene… stvori neko ko mi poznatim glasom, ali sa mnogo autoriteta govori :
    “ Druze ovde se ne prelazi glavna,ulica. Ovo vam nije Romanija. Za ovo vam slijedi kazna …svakom po 10 maraka …“
    Djeca i Mirjana se uplasise, a ja se prenuh … jer sam ustvari na glavnom prelazu,, a na semaforu je zeleno za pjesake.
    I taman da se upustim u duel prsa u prsa, sa nepoznatim glasom iza mene, ,ugledam to meni drago lice…Lice Avde Mujezinovica, covjeka koga nisam vidio cijeli rat, a koga sam prije cesto sretao…. po Sarajevu , Beogradu, Dubrovniku Tripoliju i bilo gdje, gdje nas je sudbina bacala.
    Tad se poslije dugo vremena bacismo jedan drugom u topao,drugarski, zagrljaj …na ocigled zbunjene cije moje porodice i na odobravanje svih ostalih prolaznika … koji su nas poznavali.
    Tako zagrljeni i danas stojimo na prelazu… izmedju Rize i Parkuse
    Pego

  2. predragdebevec

    Avdo Mujezinovic

    Bio je prijatelj mnogih.
    Onaj ko ga je poznavao, taj ga je i volio.Jednostavno ; znao je sa ljudima . Znao je da ih nadmudri i da ih zavede, ali nikad i nikako ,da ih ostavi na cijedilu, ili bilo cim da ih ponizi.
    Nije imao dlake na jeziku, niti je trazio dlaku u jajetu. Bio je sirok eksplozivan, mudar ,…ali i na kratkom fitilju.
    Znao je da se suprotstavi svakom zlu i nepravdi, bez obzira koliko je to bilo opasno i tesko. Njegova strast, mudrost i hrabrost najbolje se vidjela u sportu. Jer sport je esencijal zivota u kome se karakter licnosti najbolje ogleda.
    Koliko je samo duha ljubavi sala i topline ostavljao oko sebe i za sobom , a koliko je samo neizmjerno volio zivot i ljude, taj mali, veliki, covjek, taj nas dragi Avdo Mujezinovic.
    Taj,.., jedan od nas…i taj u kome smo… svi mi,… bili u jednom.
    Zbogom prijatelju

Ostavite odgovor

