Happy birthday to You….

I tako dosla je ona,… na samo tri dana iz Varsave , da zajedno proslavimo njen rodjendan ovde u Londonu.
Mirjana nije mogla da ostane sama …kad se to dogadja.
To je ta prava ljubav. I zato :Sretan ti rodjendan jedina moja ljubavi.

Novi Londonski kvintet, na svom prvom zvanicnom nastupu je dobio i vokalnu pratnju i svi su uskoro veselo pjevali rodjendansku himnu i odu ljubavi : Happy birthday to You dear Mirjana… da se mala viktorijanska kuca tresla iz temelja do krova.

I stan je bio mali i pucao je po savovima, ali je ipak izdrzao do kraja . Svi su bili veseli, dobro raspolozeni „i kad celjad nisu bjesna … „,tada ih i ne treba vakcinisati.A ova celjad ma koliko raznolika, imala su dobar medjusobni povez…povez ljubavi …a to je najaca veza koja ih spaja i sto postoji.

Svemu je ipak najvise doprinijela Sara koja se i najmanje tu zadrzala, jer njenih dvadesetpet godina joj ne dozvoljava da traci vrijeme samo na jednom mjestu . Zato je ona nakon prvog posluzenja i prvih casa sampanjca, odleprsala u svoj svijet ..Svijet prekrasne nenadoknadive mladosti.Ostala je samo njena umjetnicki spremljena vecera koju su svi vrlo pohvalili, a to su i na kraju i svojim, praznim, tanjirima… i dokazali.

Vino je bilo pitko. Price lezerne i socne .A svi su se radovali zivotu i niko nije spomenuo nijedan problem ,jer nas je amnezija srece,… sve uzela pod svoje .

Tako je to bilo, dok se vino pilo te bartolomejske noci u Londonu, nasem novom ishodistu, u kojem nadoknadjujemo sve ono cega nas je zivot bio privremeno lisio.

Tu nasi korjeni… pustaju svoje korjenje i tu se pletu nove basne: ja za babu, baba za dedu i tako sve dok zivot tece kao rijeka, kao ova cudna cutljiva Temza… koja nikom ne smeta, a svakom pomaze i dobra cini.

Zato zivio zivot i ti u njemu moja draga Mirjana, kolono lijepih zena, ispred koje suvereno… nedostizna, stojis.
Sretan ti rodjendan ljubavi!

I cica Mica, gotova je ova lijepa prica.
Namjenjena je svima, a posebno nasim unucima Filipu,Ivi i Viktoru koji ovo iz bezbriznih krila svojih majki: Tamare i Barbare,… gledaju, a po malo vec i citaju…
A mjesec..?
I on ,gleda.
Gleda, smijeska se i kao sam za sebe pjevusi… onu upavanku, namjenjenu nekadasnjoj djeci , a sada vec svim odraslim: majkama, ocevima,i vec nekim … bakama i dekama:
„Spavaj Acime slatko sanjaj ,neka spava i Ostojina glava …vec „…
A vrijeme?
Vrijeme nas preskace i kao da se igra…. trule kobile s nama.

2 odgovora na “Happy birthday to You….

  1. predragdebevec

    Dragi nasi prijatelji Pavice i Rado
    Odlazeci iz Londona, osjecam da smo i Mirjana i ja,… bogatiji ,za jos jedno pravo i skreno prijateljstvo. Ono se polako ,ali sigurno stvaralo ,da bi na kraju izbilo kao bengalska vatra i ugrijalo nase duse ,sada u ovom hladnom i podjeljenom svijetu .Samo iskreno prijateljstvo i prava ljubav, moze zaustaviti ovaj svijet koji polako, ali sigurno tone u propast i …u“globalnu kataklizmu“.
    Hvala na lijepim rijecima.
    Vole vas Mirjana i Pego

  2. predragdebevec

    Komentar poslan mailom i prenesen na blog:

    EH, TAKO TO, PAMETNE IZREKE NISU POSTALE PAMETNE BADAVA ,TEK KADA IH PROZIVIS, VIDIS DA JE TO TAKO.
    ONA KOJU SAM IZABRALA ZA OVU PRILIKU JE ; SA DOBRIM LJUDIMA LAKO SE DRUZITI.

    I EVO NAS DVOJE, U PODKROVLJU ZIVOTA, KAO DA TEK POCINJEMO ZIVOT DRUZENJA, UPOZNAJEMO, MIRJANU I PEGU.

    U PEGU SAM SE „ZALJUBILA“ LAKO, KAO U NEKOGA SVOGA, SVOGA DRUGA PO PISANJU, SVOGA DRUGA IZ SVOG SVIJETA, I SVEGA SVOGA, A SADA ETO I U DIVNU MIRJANU,
    PA JE DRUZENJE POTEKLO KAO MLIJEKO. A MI, JA NAROCITO, ZELJNI DRUZENJA.
    I DA GA VISE NE BUDE, OSJECAJ DA NEKO TAKAV POSTOJI JE POSEBAN.

    GLEDALA SAM JA BOGOJEVICE NA SLIKAMA U PEGINOM BLOGU. U POCETKU BILI SU OZBILJNI, SLUZBENI, SVE DOK JEDNOG DANA NISAM VIDELA OSMJEHE.
    ZNALA SAM DA SE TU DOGODILO PRIJATELJSTVO. ISKRENO SAM POZELILA DA I JA DOZIVIM TAKO NESTO.I ETO DESILO SE !

    SVE STO SAM REKLA ISTINSKI OSJECAM. I SVE OSTALO U SKLADU SA VECERNJIM UGODJAJEM NOSI U SEBI ISTA OSJECANJA

    ZELIM DA MIRJANA MALO OROSI OCI NA RASTANKU OD SVOJIH „BEBICA“ I DA BRZO POCNE DA MISLI O TOME KAKO JOJ JE SA NJIMA BILO DIVNO, DO SLEDECEG SUSRETA. A TRECA „BEBA“ CE BRZO DA JOJ SE PRIDRUZI.

    SVIJU SKUPA VAS IMAM U SVOJIM MISLIMA, SRECNE, VESELE I NASMIJANE.
    DO SLJEDECEG SUSRETA SA VAMA OSTACE TO TAKO.

    MNOGO POZDRAVA SVIMA ! PAULA, /INTRENAC., I SARAJEVSKI/ PAVICA & BRACO- RADO.

Ostavite odgovor

