Bijeg u zivot

Okovan u lance sna , ja jedrim kroz toplu ljetnju noc i zaustavljam se u svakoj mirnoj uvali ,sve dok ne doplovim do obala svijezeg jutra.

Snovi su tajna najveca .
To je zivot u zivotu koji nas proganja i prati sve do smrti. A da li se i tamo nastavljaju, to niko nije uspio da sazna.Mozda je to samo rijeka, ponornica, smrti koja nas zavodi u zivotu .Po snovima su cackali mnogi ljudi… a Frojd je cak mislio da ih je provalio. Ali..avaj.. snovi su lukavi i kliski, pa im je u trag… veoma tesko uci.

Ja najvise sanjam pred jutro .
Tada kada se rastajem sa nocima i tada mi kroz glavu prodje omnibus prica iz raznih djelova zivota. Nekad sam mlad i veseo, lijep i pun snage i poleta , a nekad …star, proganjan i bolestan . Vidjam razne poznate i nepoznate ljude. One zive a i mrtve. Cak me ne zbunjuju ti mrtvi …kao da ih je neko legalno ozivio ,ili kao da su uspjesno prosli kroz onu finu, membranu koja odvaja san od jave i integrisali se medju glumce i statiste… tog mog zivota u snu.

Najvise se mucim da saberem i sakupim stvari koje sa sobom nosim. A to je kao neki prtljag koji stalno kontrolisem i koji mi ispada i nestaje, a ja sav ocajan ne znam gdje je i kako cu se bez njega vratiti kuci i izaci iz ovog sna.

Drugo su gradovi, oni meni poznati, u kojima sam vec bio; kao Pariz London New York i drugi, ali uvjek me nesto zbuni pa se nadjem blizu kraja koji poznajem, ali nikako da nadjem metro ili voz da se napokon primaknem onom sto poznajem i gdje zelim da odem. Ljudi na mene ne obracaju paznju, pa ja nikako da ih pitam… koji put je ispravan?.

Ali gore od svega je bilo; kad mi se na Mesnom trgu u Ljublani, /zasto bas u Ljubljani?/ neko jutro.. primakao covjek sa crnim sesirom na glavi koji mu je dubokom sjenkom pokrivao lice. Ogrnut staromodnim, dugackim, crnim, kaputom… onako nezainteresovano mi je u prolazu saopstio …strasne vijesti. Ja sam se prenuo i u soku … dugo zmirkao, lebdeci izmedju sna i jave… neznajuci sta da radim i kuda da krenem. Jedva sam uspio a se izvucem iz te nemile situacije i tog ruznog sna, dok mi je srce ludacki udaralo u grudima, a sreca mi …budjenjem , ponistavala taj provokativni san i vracala me oslobodjenog okova… u ovaj prekrasni zivot.

Tad ustanem iz kreveta, podignem zavjese,sa prozora … a sunce bljsne, kao da sam sa zlatne maske egipatske mumije skinuo i posljednji veo tajni, te ona iz hiljadugodisnjeg mraka zasija svojim naljepsim sjajem. Sretan…, kao da sam ponovo rodjen, saperem sav strah, nocne more… i radosno krenem u nov dan. U dan ma kakav da on bio, jer uvjek je bolji, od mraka i od….ruznog sna.

One response to “Bijeg u zivot

  1. predivnooooooooooo

Ostavite odgovor

