Sa Hemingwayem na bozi u Lionu

Vi sigurno znate kako izgleda jutro u Havani.
Znate i Hemingway-ovu kratku pricu „Macka na kisi“ Kada van sezone , ispred talijanskog hotela na moru, pada kisa oko macke u vrtu koja se sklonla pod sto.U sobi na spratu,je prestajala jedna ljubav, pa je lijepa zena stajala pored prozora i sjetno posmatrala macku na kisi i tiho plakala u sebi.
Ali da li znate kako izgleda jutro na Bulevaru u Slasticarni Lion ?…Tamo kod Sipca, dok sjedim za metalnim stolom pijem bozu i gledam tu istu malu macku, ili bar njenu reinkarnaciju koja se muva medju stolovima i zabavlja goste..

Umiljata i radoznala, kao i sve macke na svijetu ,zavirvala je svugdje i svoj njezni vlazni nosic prislanjala uz svaku nepoznatu stvar i bila centar paznje cijelog drustva.Nekoliko puta je svojom sapom dodirnula po ledjima djevojku koja je sjedila sa mladicem ,kao da zeli nesto vazno da joj kaze i pocela da joj se umiljava. A onda je prisla i meni i onjusila moju kapu na stolici pored cvijeca.

Dugo bi ona ovde zabavljala goste ,jer je bila mlada i vrlo prijatna maca koja nikom nije zelila zlo.Samo je htela da podjeli ovaj lijep dan svog macijeg zivota, sa nekim… ko je isto tako bio sam i radoznao kao i ja. Ali su ljudi… ipak razliciti pa nije ni slutila sta joj se uskoro sprema.

Nekoliko puta je mlada lijepa i uvjek neka druga, konobarica, kod Sipca, pokusala da je preplasi udarajuci nogama po podu, ali je maca to potpuno ignorisala, pa se na kraju umjesao visoki, snazni, gazdin, sin koji je macu poduhvatio ispod stomaka i odnio je kroz pasaz, daleko od ove pozornice na kojoj je maca imala svoj prvi i poslijednji uspjesni…. maciji show.

Ja sam nastavio da citam „Politiku“ …koja nije ono sto je nekad bila.Pijuckao sam bozu …ciji ukus se godinama ne mijenja. Uzivao sam u mirnom beogradskom jutru; u slasticarni kod Liona,dok su spanski tramvaji kao njujorske krstarice „Hop on, Hop off“… presijecale vreli ljetni vazduh, ploveci prema Cvetkovoj pijaci na Bulevaru kralja Aleksandra.
Dok nas je umjesto one tuzna zene sa sprata pored prozora iz Hemingwayeve price , sa bilborda, posmatrao jedan lijepi primorski grad, u koji sam bio i ostao…. zaljubljen do usiju .

Bio je to dan, kao i svaki drugi, ali ipak je nesluteci…. zalutao u ovu moju pricu.

3 odgovora na “Sa Hemingwayem na bozi u Lionu

  1. Anonymous Sarajevo lover

    Lijepa prica, dragi Robinzone, samo me cudi da si nakon nasilnog odlaska lijepe, drage, umiljate mace mogao i dalje uzivati u „Lionu“ tog jutra. Molim te nadji drugu kafanu, daleko od snaznog gazdinog sina i uzivaj u mirnnim beogradskim jutrima.
    Contessa a

  2. predragdebevec

    Ti okom a ja skokom.
    Hvala Zlajo ,od majstora svaki komplimenat duplo vrijedi!
    Pozdrav svima, od Robinzona koji se vraca na svoj otok… jer se razocarao u civilizaciju…

  3. Zlaja sa Havaja

    Bravo Pego, kratko, slatko i jako lijepo ilustrirano, da ne kažem dokumentirano.

Ostavite odgovor

