Jutro je najljepsi dio dana.


Jutro!??
Cesto ga i ne primjetimo.
Pogotovo u gradovima i na poslu.A jutro je …ipak najljepsi dio dana.
I ako vam se pruzi prilika, da ga polako, uz caj i kafu,… merakliski, konzumirate u ranim satima u prirodi kada se noc pretvara u dan,tada cete zaista uzivati. Zato treba da se na vrijeme probudite i pripremite za taj, nevjerovatni ,spektakl. Uzgred,u rano jutro… mozete da polijete bascu,popricate sa biljkama,drvecem i rastinjem koje vas zahvalno gleda i za uzvrat vam prenosi i poklanja svoju energiju. Tada imate sansu da primjetite i to plamtece,nebo i taj dan koji se radja pred vama i sagledate tu lijepotu …ranog jutra koje se kao pupoljak,njezno, otvara pred vama.
Naglo zatvorite oci i stisnite kapke, da se pred vama ukaze tama ,mrkle,svemirske noci koja vas sigurno negdje ceka u vjecnosti.Tada cete znati da cijenite svaki pojedinacni, suncev, zrak.Svijetlost je najvece blago sto prati covjeka kroz cijeli zivot.To je ta carobna spoznaja , bez koje bi sve bilo,… samo grobna tama. Jutro je taj nevidjeni spektakla boja koji izlazi iz mraka i ima neprocijenjivu vrijednost u zivotu. Jer bez toga i najveca bogatstva prirode bi ostala neprimjecena , jadna i siromasna.
Jutro je .
Ja ulazim u bazen i predajem se vodi, „prapocetku zivota“, ili kako Tales rece:
„Aquam, omnis inicium esse.”
.
Plivam i mislim.
Voda je bila prapocetak svega.
Nabolje se osjecam u vodi. Voda je kao utroba moje majke. Voda je moj pravi prirodni medij. Zasto onda nismo ostali u vodi? Ko nas je odatle istjerao?I gdje mi ustvari idemo i cemu stremimo?
Ah, to samo Bog zna.
Dok plivam ,svaki zamah mi godi i donosi mi novu radost i snagu. Osjecam se vjecan zasticen i nedodirljiv. Maze me majcinske ruke, miluju me njeni, meki, dlanovi i ja se vracam u svoje djetinjstvo.U vodi vrijeme ne postoji. A svi bolovi i tjela i duse,… nestaju ili su bar znatno ublazeniji, a radost se svakog trena povecava.Sve je tada drukcije i sve blize sreci,dok lebdim u vodi.
Sunce se probija kroz cistu plavu tecnost, dok plivam… i razbijam je u sitne bljestave platinaste,kapi koje se kao ogrlica od hiljdu bisera,slivaju pri svakom, zamahu, sa mojih ruku.Ritmicki veslam svojim rukama, kao sto sam nekad, prije ulaska u svoj sadasni lik, mahao, svojim krilima kao praptica kroz neki srebreni oblak u vasioni koja se tek radjala.
A gdje sam to sad? Ne znam…
I ne zelim da znam.
Izlazim svjez i cio iz bazena. Umotavam se u frotir i sjedam u svoj vrtni atelje. Ceka me banana jer sam jos uvjek radje …. majmun nego covjek.
Cekaju me,cajvi sa mlijekom, ovsene pahuljice i cist jutarnji vazduh pun mira i pokojeg radosnog krescenda… ptica,… mojih, umjetnickih istomisljenika koje se kao i ja dive ovoj, bogatoj, simfoniji, zivota .
Zivot je samo tren.
Ali je i vjecnost koja obuhvata i pocetak i kraj te, mastovite, Bogom dane vasione u njemu ,pa ako to nadjete i u sebi, onda ste, centar te vasione i postajete vjecni, pa vas nikad, niko, nece pomaknuti…. niti istjerati iz tog raja.
Ipak za svaki slucaj ne propustite jutro.
Jer jutrom se kuju svi planovi. I tu pocinju sve zavjere, revolucije i promjene. Tu je i ona iskonska teznja ka savrsenstvu i pobjedi nad prolaznosti vremena i zivota.
Pa ako to i ostanu samo puste zelje i planovi…bicete srecni.
Jer ste tada ipak….bar nesto pokusali .

Ps.Ovo bi bio dodatak polemici o naslovima mojih prica uz… nadahnuti, prethoni, prilog…. mog prijatelja Keme Huseinćehajića.
Jedino je trebalo ,da u duhu toga…naslov ove moje price bude:
„Dobar dan radosti“

***
pokušaj ilustracije: Zlaja sa Havaja

One response to “Jutro je najljepsi dio dana.

  1. predragdebevec

    Hvala Zlajo
    Obe stvari su sjajne ilustracije… za moj skromni tekst i zato ga cine boljim i bogatijim.
    Pozdrav Tebi i svima koji nas prate.

Ostavite odgovor

