Adio prijatelju

Ovu tužnu, pretužnu vijest dobih maloprije od Keme.
Zlatko Badovinac (Zlaja sa Havaja)

Njegovoj dragoj obitelji svih generacija naša najdublja sućut.
Badovinci iz Splita

Eventualni komentari će biti objavljivani.

22 odgovora na “Adio prijatelju

  1. Pego …ti se mene ne sjecas ..davno je bilo kad smo se sreli u Sarajevu !!! Molim te pozdravi Ivicu Matejic ( Fis …jahorina , arhitektura ) …davno je otisao na put bez povratka ali je jos uvijek prisutan ….kazi mu da ga nisam zaboravila ….Duboko saucesce tvojoj porodici …Lidija iz Francuske ( Radina prijateljica)….Repose en paix …

  2. Marija Gajić

    Kad kraljevi odlaze…

    Jer svaka prica mora biti ispricana, cak i ova…
    Ima jedna divna pesma, “I did it my way”, izvodi je jedan kralj, na jednom od svojih poslednjih koncerata, suze mu se slivaju niz obraze i mesaju sa graskama znoja, osmeh mu se preliva preko usana i dok zatvorenih ociju zanosno peva, nemoguce je ne poverovati u svaku izgovorenu rec.
    E jednog kralja sam i ja upoznala i poverovala mu svaku rec.
    Jedna zima je neocekivano donela u Irsku dve nedelje snega i tri nedelje Mire i Pege. Kakva radost za nase malo mesto, kakva toplina zimskih veceri.
    Pega nas je uveo u svoj carobni svet prica, boja, muzike i igre. Bio je to ostareli kralj, koga telo ne slusa, ali se on gospodstveno drzi i gura dalje. Gromada od coveka, zivotne energije i stila.
    Zaveo nas je svojim bogatstvom, a to je bila njegova masta, njegova kula od zivota, koju je on zidao, ziveo, gradio a onda slagao i uredno cuvao. I onda, kad vas tako jedan kralj uvede u svoj carobni svet, onda vas zarobi i vi ostanete da slusate otvorenih usta njegove price…
    Kad Pega prica o tome kako je upoznao Miru na Jahorini, odjednom predamnom stoji visoki, plecati, skijas u crnom, koji merka zgodnu plavusu cele veceri, a ona je sa nekom bucnom beogradskom ekipom, prilazi joj hrabro, moli za ples, ona prihvata i oni zaljubljeno plesu do kraja veceri, do kraja zivota…. A ja onda vidim i Miru, vidim i njen carobni osmeh, mogu cak i muziku da cujem.
    Kad Pega, zagrejan od divne atmosphere, vina i dobre starogradske muzike, dobacuje da ne zna da li vise voli Elvisa ili bosanske sevdalinke, ja se smejem jer sevdalinke obozavam a kralja sam licno upoznala.
    Kraljeve je inace dobro upoznati, jer vam ulepsaju zivot, ucine da se neka vrata odskrinu i otvori neka nova dimenzija…
    U spomen Pegi i u zelji da se neki trenutci nikada ne zaborave…

  3. Draga Mirjana primi moje najiskrenije saucesce zajedno sa svojom brojnom porodicom i svima koji su Pegu dragu i plemenitu osobu volili Vas Aljo

  4. Kakva grozna vijest!!Nema vise Pege!?otisao je moj drugi JA, bili smo ludi na isti nacin, nas posljednji telefonski razgovor pocetkom avgusta ostace mi kao poklon od njega sto me je nazvao, A kako sad da mu javim da ga volim i da ce mi nedostajati? Ma, on to zna. Trebao je jos napisati pricu o kvartetu Rada-Lida-Pego-Bodo….Svi su kursevi beznadezno pali kako je rekao Muradif. Pego je bio legenda i mi koji smo ga poznavali cemo ga pamtiti dok smo zivi. Tuzna sam. Pozdrav i saucesce Mirjani i cerkama…Lida iz Zagreba

  5. Kad bi se Pegina smrt dala valorizirati na nekoj DAX berzi, svibi kursevi danas beznadežno propali.
    Mirjana je izgubila svog voljenog Pegu, djeca suizgubila brižnog oca a ja velikog prijatelja. Kakav tućan dan !
    Miri, kćerkama i cijeloj familiji moje duboko saučešće, Mufa

  6. momo savovic

    Iskreno saucesce porodici Debevc od Mome Savovica sa familijom. Otisao je u legendu pisac najlepsih redova o Radicevoj ulici.

  7. Nada Stambuk

    Draga Mirjana tebi i djeci iskreno saucesce.Voli vas Nada.

  8. Zbogom dragi prijatelju,nedostajat če mi tvoje pisanje,nadam se da če neko nastaviti tvojim stopama,neka ti je pokoj duši,a Mirjani i djeci izjavljujem iskreno saučešće.

  9. Branka B.Stojkanovic, Vancouver

    Dragi Pego,
    Jos uvijek vidim visokog , vitkog , lijepog drugara u hodnicima nase gimnazije.Jos ne vjerujem da necu svako jutro uz kafu citati tvoje
    divne price, sjecanja i dozivljaje u kojima si me vezao za moje nekadasnje
    davno izgubljene drugare. Uzivala sa sa tvojom dragom Mirom i tvojim
    prekrasnim kcerkama i njihovom djecom. Hvala ti.
    Iskreno saucesce tvojoj Mirjani, kcerkama i njihovim porodicama.

  10. Dragi prijatelju, Pego
    Hvala ti, prijatelju, za prijateljstvo.
    Trajalo je kratko, tek jednu godinu, a bilo je cvrsto kao da je bilo vjecno. Doslo je spontano kao kad cvijetu treba voda, sunce, a nama je trebalo druzenje, da jos jednom predjemo preko poznatih mjesta iz zajednicke mladosti umotanih u najljepse uspomene. Sarajevo je tada bivalo sa nama.
    Tvoja snazna figura ostace u nasem sjecanju, ali, tvoja jos snaznija licnost ostaje ovde, sa nama, u tvojoj divnoj porodici. Sa njom, podigao si sam sebi spomenik.
    Najljepse uspomene na tebe cuvace dugo bracni par Milosevic iz Londona.

    DUBOKO SAUCESCE PORODICI !

  11. Draga Mirjana,

    Ti i Tvoje ćerke primite moje od srca iskreno saucesće. Iako sam se relativno nedavno nasla u Vasoj orbiti zavolela sam Pegu i Vas najiskrenije pa mi mnogo tesko pada ta tuzna vest da tog neverovatnog i dragog coveka vise nema medju nama.
    A Pego kao da je nesto naslucivao….Poslednja javljanja se zovu „groblja su za zive“ i „a zivot tece dalje“..I jedno i drugo je istina ali zivot kao da je zastao na momenat na vest o Peginoj smrti.Vas zivot sigurno a i Vasih prijatelja koji saosećaju s Vama.
    Miro znaj da imas u Varsavi prijateljicu koja će ti rado pomoći…
    Dorota

  12. Draga Miro,

    Tebi i tvojim krasnim kcerkama moje najiskrenije saucesce. Velika je stvar da imate jedna drugu za utjehu. Puno mislim na vas.

    Puse
    Mira xxx

  13. Boli gorka istina da se oprastamo i od nasega legendarnog Pege. Pa zar je zaista to moralo biti u trenutcima njegovih zlatnih godina, punih ljubavi, srece i uspjeha u divnoj velikoj porodici Debevec. Sa toliko lijepih i nezbrisivih uspomena vezalo nas je prijateljstvo iz skole, komsiluka, FISa i Jahorine, faxa i profesije, a onda i Dovla bloga. Njegovim simpaticnim i nadahnutim pricama, Dovla blog je rastao i sticao veliku popularnost od samoga pocetka, ali „veliki komentatori i kriticari“ su mu polako poceli ici na nerve i kada su mu cinici i zavidnici dodijali, elegantno je otvorio svoj Blog i pokazao da on to moze jos bolje i vise sam. Svojim feljtonima, sarmantnim dozivljajima i zapazanjima potvrdio je svu svoju raskosnost i multitalentovanost, a mnogi od nas su sa nestrpljenjem cekali novi dan i njegovu novu pricu. Avaj, godine su i smrt nas je lagano opkolila. Zato, dragi moj druze Pego, dovidjenja, dovidjenja…
    Mirjani i njegovoj DC4 najiskrenije saucesce. Ico&Aida

  14. Odlaze jedan po jedan. I oni neprimjetni, a i gromade… Pego je po svemu gromada od čovjeka! Poznavali smo se preko pola stoljeća, Internet i blog Dovla.net su nas zbližili, tamo je Pego ostavio neizbrisiv trag. To ostaje vječno, zasigurno medju nama, njegovim prijateljima i sarajevskoj raji.

    Mirjani i kćerkama iskreno saučešće, Suada i Vlado Kaluža

  15. Iskreno i duboko saucesce Mirjani i djeci Nenad Ivanisevic

  16. Gordana Magaš

    Počivao u miru, dragi i dobri moj Pego.
    Iskrena sućut porodici, dijelimo vašu bol.
    Zauvijek vaši prijatelji, Gordana Magaš i Janes Tadić.

  17. Jovo Dimitrijevic

    Ne mogu da povjerujem da je to istina.Mirjani i kcerkama iskreno saucesce.

  18. Dusko Corlija

    ODMORI DRAGI PRIJATELJU PEGO…….PORODICI ISKRENO SAUCESCE….POCIVAJ U MIRU, PRIJATELJU I LEGENDO!

  19. Draga Miro, Tamara, Barbara, Darija i Saro, primite mije duboke izraze saucesca. Tesko je i pomisliti, a jos vise prihvatiti da mog dragog komsije iz
    Sarajeva nema vise. Neka pociva u miru. Mnogo ce mi nedostajati.

  20. D.I. Marshall

    ….Miri i Deci iskreno saucesce povodom gubitka naseg Pege, Nada i Marsal sa Decom….

  21. Inda i Miroslav Azman

    Dragi Pego, bio si legenda i ostat ces za uvijek.
    Dragoj Mirjani i kcerima izrazavam duboko saucesce,Pegom ste se samo mogli ponositi.
    Neka mu je vjecna slava.Ponosim se sto smo bili veliki prijatelji.

  22. Pego, prijatelju, zbogom! Mirjani i kćerima duboko saučešće!

Ostavite odgovor

