Izrazi saučešća sa Dovlaneta

Komentari na „Nema nam više Pege“







***
Komentari na „Doviđenja u nekom drugom fluidu“

 

Posljednji pozdrav. Objavljeno u Oslobođenju 28.09.2012.

Jedan odgovor na “Izrazi saučešća sa Dovlaneta

  1. Pierre (Muamer) Bay - Bajraktarevic

    Sa Pegom sam poceo drugovati u V-om razredu Klasicne Gimnazije u Sarajevu kada smo sjedili u istoj klupi. Za vrijeme velikih odmora ili poslije skole smo cesto svracali na uzinu kod Majke Dare (u Radicevu ulicu), koja nas je uvijek docekivala vesela i sa zeljom da nas sto ljepse ugosti.
    Nase intenzivno drugovanje se nastavilo tokom Peginog studiranja na Arhitektonskom fakultetu a mog na Gradjevinskom fakultetu u Sarajevu. Slijedeci period nasih bliskih odnosa je bio 1987-1988 godina, kada smo pri mom odlasku u Kanadu cesto razmisljali kako najbolje poceti i sta uraditi. Naredni period je bio moja posljeta Peginoj porodici u Varsavi za Uskrs 2010 i Pegina uzvratna posjeta Bukurestu sa suprugom Mirom. U Varsavi – u Pegionm divnom stanu i u drustvu njegove saramantne i drage supruge Mirjane, a i u planinama Rumunije smo vodili duge i prijateljske razgovore i uzivali u evociranju uspjesnih i neuspjesnih akcija.
    Sa Pegom nikad nije bilo dosadno. Bilo da se ostajalo bez dinara, bilo bez ikakvih uslova da se covjek zabavi, veselje je bilo sastavni dio naseg druzenja. Jednostavno, kad sad mislim na te trenutke, vidim ih kao nezaboravne, upravo onakve kakav je dojam Pego uvijek ostavljao u meni. Pego je bio u svemu jedinstven, i ja ga se sjecam samo kao takvog.
    Odlaskom Pege odlazi dio i mene, nase i moje mladosti, pa sada mogu samo da izrazim moju veliko tugu i zalost za Peginim odlaskom, i da izrazim saucesce dragoj Mirjani, kcerkama Tamari, Barbari, Darji i Sari, zetovima Vladimiru i Aleksandru kao i unucima Filipu, Ivi i Viktoru.
    Neka Ti je dragi Pego lak Tvoj neocekivani odlazak – Tebi i Tvojim najblizim, bio si mi i ostao veliki Prijatelj, uskoro cemo se ponovo naci zajedno na jednoj drugoj planeti.
    Pjer (Muamer) Bajraktarevic

Ostavite odgovor

