Na kraju godine

Odlazi ova godina, a nije trebala nikad ni doći.

Zlaja
2 odgovora na “Na kraju godine

  1. „Hvala Ane, hvala Zlajo“, čujem Njega iz dubine svemira kao nekad s ovog mjesta.

  2. anonymous Sarajevo lover

    Bravo, Zlajo!
    Slusajuci emotivno recitiranje Tinovih stihova cinilo mi se da cujem moju mamu. Okrenula sam se da je vidim, i suze su mi potekose. Moja mama je umrla gledajuci u veliku sliku Tina Ujevica, pjesnika kojeg je ona obozavala i postivala i cesto recitirala napamet. Nama njenoj zenskoj dici, cesto ,gore recitirane stihove : “ Ne gordi se! , ali najcesce stihove iz “ Kolajne“:
    „….Nocas se moje celo zari,
    nocas se moje vjedje pote;
    i moje misli san ozari,
    umrijet cu nocas od ljepote.“…..
    ……….
    „Ceznuce biti Mladi i Visoki
    htjeti i moci samo silne stvari,
    i biti divi, biti gospodari,
    i plandovati, i biti duboki;
    Kako je ona naglasavala i izgovarala rijec Plandovti nikad ne cu zaboraviti, jer plandovati je za nju bio najveci grijeh.
    Draga mi slika moje mame snimljena u Vrgorcu pred kulom gdje bronzani Tin stoji , Tin jak, sarmantan…, ali dokuciv. Moja Mama na slici grli Tinovu skulpturu zatvorenih ociju.
    I ja obozavam Tina i njegove stihove. Osim toga Tin je volio moje more. Evo sto kaze: „… ali more sam poceo intimno, pa duboko i najzad strasno voljeti. ..“ “ Moru, sada sivom, sada sinje, mojem izvoru nadahnuca i ocu erotizma.“
    “ More dise“…. “ more mi je reklo prvu rijec, gledano za bonace i za oluje…… More me je uvelo u neku erotiku unutrasnjeg zivota“.
    Tko ne bi volio i cijenio covjeka koji tako govori, osim toga, covjeka koji je sav svoj imetak nosio sa sobom u svojoj aktn tasni.
    Ja, Ane Dalmatinka, ga volim i postujem.
    „…

Ostavite odgovor

