Umro je Mića Orlović

Ne znam, dragi Pego, da li si nekad bio u Mićinom društvu, ali sam siguran da bi danas napisao nekoliko lijepih i prikladnih riječi. Meni ostaje samo da objavim ovu sliku kao sjećanje na Miću kakvog ga pamtimo. Još jedna draga osoba odlazi u legendu, odlazi da čini društvo svojim kolegicama Gordani i Helgi.
Tvoj Zlaja
Mica-Orlovic-Dnevnik

4 responses to “Umro je Mića Orlović

  1. Ništa, samo da se, po ko zna koji put, prisjetimo našeg Pecka i kažemo, koliko nam nedostaje. Mufa

  2. E moj Kemo istina je okrutna i neumoljiva, ali ipak mogu ustvrditi da je „sve po starom“ jer imam uvid u posjećenost ovom blogu. Gledam u grafikon statistike i vidim da ima puno dana kad je stvarno sve po starom. U prosjeku je to respektabilan broj otvaranja i čitanja Peginih divnih priča i priloga koje nam je ostavio u amanet i koje ga čine i dalje živuće prisutnim među nama. Hvala LEGENDO.
    Bio si zaljubljen u život, a danas je, koja slučajnost – Valentinovo.

  3. Dragi Pego!
    Evo da Ti se i ja javim; tek toliko da vidiš da i ja mislim na Tebe; Zlaja, prijatelju, ovo Ti je bila divna ideja – ovim prilogom si i mene mnogo obradovao. Na trenutak samo, učini se čovjeku kao da je sve po starom!

Ostavite odgovor

