Ivo Jambrović

Dragi moj Pego

Još jedan tvoj dobri i dragi prijatelj odlučio je da ti pravi društvo, a Split je nažalost izgubio jednog dobrog i poznatog zubara. Neka mu je laka ova splitska zemlja. Počivao u miru.

Zlaja sa Havaja

Ivo Jambrović

One response to “Ivo Jambrović

  1. Na žalost,još jedan Pegin prijatelj manje.I ako ovog gospodina nisam poznavala,niti sam ga ikada u svome životu srela,svejedno mi ga je žao,
    ,jer osim toga što je imao brojnu porodicu,od svega je najtužnije,što je majka nadživjela svoga sina.To su strašni gubitci,kroz koje prolazimo svi mi,neko je več kroz to prošao,a nekoga to tek očekuje.Onima koji vjeruju u neke ponovne susrete,negdje gore,mislim da je mnogo lakše,pa bih poželila da i ja vjerujem u to,da če se možda svi prijatelji sresti i okupiti ponovo,negdje tamo gore,i da če posmatrati nas,koji ih se sjećamo.Ivo,neka vam je pokoj duši i neka vam je laka crna zemlja.

Ostavite odgovor

