Whispering with Giants

Uvijek mi je bilo na pameti da sam pijanista koji ponovo svira Šopena i uživa u muzici, koju ja nisam stvorio i koja nije moja, ali je zato duša moja, koja je spontano prima i u njoj uživa. Zašto to ne bi moglo da bude i u mom magičnom svijetu slikanja? (…) Odmah, kada sam se vratio u Varšavu, krenuo sam u nešto sasvim novo. U avanturu koju sam kasnije nazvao „Šaputanje sa divovima“, budućim naslovom moje prve izložbe u Varšavi „Whispering with Giants“. (Pego 2008)

U ZNAK SJEĆANJA NA NAŠEG GIANT-a

ZA POVEĆATI KLIKNITE NA POZIVNICU

Plakat za izlozbu

One response to “Whispering with Giants

  1. Kako vrijeme više prolazi,sve više mi nedostaju Pegini članci i njegovi komentari dnnevnih događanja.Nije nikada sigurno ni slutio,koliko če nama,svojim pravim starim prijateljima nedostajati.

Ostavite odgovor

