Njegove ljubavnice

Slikarstvo i književnost su me, kao dvije zavodljive ali opake ljubavnice, nemilosrdno odvlačile, svaka na svoju stranu, prkoseći jedna drugoj, kad god im se to prohtjelo, a ja nisam imao snage da im se oduprem i da svoju ljubav poklonim samo jednoj od njih dvije. I danas, zato, živim u totalnoj bigamiji.

Upravo tako, Pego i DANAS ŽIVI u totalnoj bigamiji i nikad nije bio življi. Živi On na ovom blogu i u našim srcima. Na dan njegovog vjenčanja s vječnišću upoznaćete jednu njegovih zavodljivu ljubavnicu, dok druga svakoga dana u tišini ovog hrama iznosi najintimnije priče njihovog života.

Za ovogodišnji spomen odabrah ovaj spotić kojim onomad razveselih dragog prijatelja, a danas se uklapa u najavljenu izložbu.

Sačekao sam jutro da u miru sa kafom i prelijepim pogledom na Dvorski kompleks Wilanow, rezidenciju kralja Sobjeckog i njegove žene kraljice Mrisienke, koji su ovde, moje prve komšije ali kojih već odavno nema jer su se preselili u nebo, da saslušam i pogledam ovaj prekrasni spot koji si mi poslao.

…..samo toliko da znaš da si pokrenuo lavinu mnogih tudjih kao i mojih emocija i sjećanja.

 Pego

E moj prijatelju, puno ti zamjeram što si se tako požurio da upoznaš tog kralja i kraljicu. Nikad Ti to neću oprostiti.

Tvoj Zlaja sa Havaja

One response to “Njegove ljubavnice

  1. Dragi Zlaja, zaista me dirnu ovaj Tvoj lijepi spomen na nezaboravnog i neponovljivog prijatelja Pegu, želim Ti se pridružiti i pozdraviti Mirjanu i „curice“, Kemo

Ostavite odgovor

