Ćakula

Pego moj,

prođe godina, i jesi li se navik’o gore? Mi ovdje nikako da se naviknemo da si gore. Ma stvarno ti to nije trebalo, Al’ šta je tu je. Evo mene opet da ti malo smetam, da malo proćakulam s tobom. Sigurno te zanimaju novitade s ovoga svijeta. E pa jedna je da je Vlado zamrznuo svoj blog do daljnjega. Sigurno misli na jedno 2oo do 300 godina pa kad ga onda neko odledi biće Dovlanet k’o nov. Do tada ja održavam jednu kafanu da ima gdje svratiti ova raja što je još ostala, sevap je. Nego, Pego dragi ti si se na ovom mjestu baš naradio t.j. napisao pa raja još navraća i to u pristojnom broju. Jest manje nego prije, valjda su te pročitali, mislim, sve što si napisao. Joj kako bi lijepo bilo da se pojavi neka tvoja nova priča pa da zasvijetli onako k’o ona Gospa u Međugorju.

Skoro naletih na tipa što se vrzma oko onih tvojih ljubavnica. Čas ga vidim s jednom, čas s drugom. Prije par dana sam ga i uslik’o kako se mota oko likovne akademije, eno baš tamo ispred tvoje Radićeve. Nebojse pripaziću ja na njega.

Opet se ja rasprič’o, a moram natrag u onu kafanu, možda je neko svratio da pita šta mai ili da ostavi kakvu poruku, ili da, nedaj Bože, ostavi napojnicu, hoću reč’ kompliment. Ali nisam ti ja te sreće.

Vozdra prijatelju, svratiću ja opet ako nemaš ništa protiv. Ako imaš, javi mi to po nekome od tvojih.

Rado Te se sjeća Tvoj Zlaja sa Havaja.

A sad će Ti se obratiti i ovaj brko:

2 odgovora na “Ćakula

  1. Anđelka Milanović

    Hvala Zlaja na prilogu, još sam se i nasmijala, a i na redovnom sjećanju na drage ljude, prijatelje, datume… Stvarno, to nema niđe na svijetu!:)

  2. Evo, dragi Pego, i mene Zlaja ovim postom potsjeti da Ti se javnem! Priznaćeš, ovo što Zlaja na kraju svog ćakulanja postavi, ma to ba niđe na svijetu nema: nakon ispita isplačeš se (jal od sreće, jal od baksuzluka) na Damirovom ramenu, uzmeš zalet s Pedagogije, smotaš malu okuku prema Radićevoj, pa kroz ‘naj zvrk zvrkneš – pravo u Akademiju. Angažovo Zlaja Damira mahsuz da budeš „up to date“, tako reći. Ovim putem pozdravljam Mirjanu i vaše curice, pripazi odozgor na njih i olakšaj im malo .bitisanje na ovom dunjaluku – Tebe i Tvog jarana Vladu Urbana pozdravljam, nedostajete nam, Kemo

Ostavite odgovor

