Posebno vrijeme

Dragi prijatelju
Došlo je ono posebno vrijeme u godini kada se misli na prijatelje, familiju i znance, kada je zrak pun dobrih želja, čestitki…
Nastavio bih ja, ali ne znam, ne znam onako lijepo kako bi Ti to znao napisati. Tebi, dragi Pego, ne mogu više uputiti ni čestitke, ni lijepe želje, ali postoje uspomene i sjećanje na ono vrijeme kada sam to mogao.
Često si pisao o Dubrovniku kojeg si posebno volio i koji je ispunio neke periode Tvoga života. Stoga umjesto lijepe priče poklanjam Ti jednu lijepu pjesmu.
Tvoj Zlaja

One response to “Posebno vrijeme

  1. Naš Pego je offline
    Dragi Pego!
    Saslušah i ja ovu divnu pjesmu, Zlajin poklon Tebi, znam da ćeš taj poklon rado i sa mnom podijeliti; dirnu me pjesma do bola…
    Još uvijek si kod mene na Skype – jednostavno neću da Te brišem…
    *
    Eto, dragi Pego, tek toliko da znaš da i ja na Tebe mislim… Ovim putem pozdravljam i sve Tvoje djevojčice, Kemo

Ostavite odgovor

